מגדלור ניוז


איתי טטרו | 8.10.2024 | 20:22


תלמידים ממתינים בתחנת אוטובוס בשכונת היובל באור עקיבא

הורים בשכונת היובל בצפון אור עקיבא מביעים לאחרונה תרעומת סביב נושא ההסעות לבית הספר הממ"ד רבי עקיבא בעיר, זאת לנוכח איחורים סדרתיים לטענתם של ההסעה לבית הספר. במידה ולא יימצא פתרון, הם אומרים, בכוונתם להחריף את מחאתם לאחר החגים ולהפגין מול העירייה. 

במכתב ששלח אחד ההורים להנהגת העיר, בהם ראש העיר שמחה יוסיפוב, מנכ"ל העירייה, מחזיק תיק החינוך וסגן ראש העיר יוסי כדורי ועוד, צוין ילדי השכונה נאלצים לעמוד מאז תחילת השנה, בשמש קופחת כ-45 דקות בממוצע עד הגעת האוטובוס.

"זמן ההגעה הצפוי של ההסעה הוא 7:30, וישנם יותר מדי ימים שההסעה מגיעה ב-8:15", טוען האב. "מיותר לציין שאנו נמצאים במצב בטחוני קשה, טילים ואזעקות, והילדים ממש מסתכנים. לא ניתן לזה להמשיך".

האב הציע לעירייה להטיל סנקציות על חברות האוטובוס על אי הגעה בזמנים, להוסיף פיקוח הסייעת המלווה והקמת קבוצת התקשרות בנושא עדכונים על איחורים ואף יציאה למכרז חדש בנושא ההסעות.

מבירור שערכנו עולה כי תלמידי "רבי עקיבא" המתגוררים בשכונת היובל אינם זכאים על פי הקריטריונים של משרד החינוך להסעה – אך בעקבות דרישת תושבים, העירייה פעלה לסבסד הסעה שכזו.

מחזיק תיק החינוך וסגן ראש העיר יוסי כדורי ציין כי העירייה משקיעה את מרבית תקציב ההסעות, וההורים משתתפים בסכום של 650 ש"ח לשנת לימודים עבור תלמיד. לדבריו, מתחילת השנה פועל אוטובוס אחד המסיע את כלל תלמידי העיר הלומדים בבית הספר, בין מדרום העיר ובין מצפונה, זאת היות והורים רבים טרם שילמו עבור ההסעות.

כדורי ציין עוד כי ככל והורים נוספים ישלמו – יפעלו בעירייה להקצות אוטובוס נוסף, דבר אשר יפתור את עניין שעת האיסוף.

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
חיים
חיים
08/10/2024 20:28

רוצים פתרון מידי רוצים שהילדים שלנו יגיעו בשלום לבית הספר אותנו לא מעניין מי שילם או מי לא .
אנחנו רוצים את זכות הילדים לכבדם ולהגיע למעוז חפצם כמו כל ילד שראוי לקבל מהרשות את הזכות לכבוד

דילוג לתוכן