מגדלור ניוז


מערכת מגדלור ניוז  |  23.9.24  |  10:44


כתר גאה להשיק את החנות הראשונה בחדרה:  החנות היא החנות ה-15 של רשת חנויות כתר בפריסה ארצית.
חברת כתר, מובילה עולמית בייצור ריהוט גינה, בית ומוצרי אחסון, משיקה חנות חדשה לתושבי חדרה והישובים באזור. החנות ה-15 במספר, נפתחה במתחם חדרתי והיא מתפרסת על שטח של 250 מ”ר. מיקום החנות בהמשך הידיעה.

מיקומה של החנות החדשה בחדרה נבחר על מנת להקל על לקוחות כתר ותושבי האזור שעד כה הופנו לנתניה או צפונה יותר ליוקנעם, כעת יוכלו תושבי חדרה והסביבה להגיע לחנות הקרובה אליהן וכן ללא הצורך להיכנס לתוך מרכז העיר. זוהי החנות הראשונה של כתר שתפעל במודל זכיינות.

חנות כתר חדרה מציעה בחלל אחד, את כל מגוון מוצרי כתר המיוצרים בארץ ובעולם, תחת קורת גג אחת: ריהוט גן, מחסני גינה, פינות אירוח, ארגזי כלים ומוצרי ארגון וסידור הבית.

כתר חדרה | צילומים: יואב פלד

הקמת החנות היא חלק ממהלך העמקת ההשקעה בחיזוק המותג בישראל, יחד עם השקת אתר אינטרנט חדש למכירה מקוונת של כל קטלוג כתר. לכתר 5 מפעלי ענק בישראל, מתוך 20 בעולם, ומיקנעם, כרמיאל ואלון תבור מיוצרים כ-16 מליון מוצרים חדשים בשנה, רובם מיוצאים לארה”ב ואירופה. כל מחסני כתר, ארגזי האחסון, ארגזי כלים ומוצרים נוספים מיוצרים בישראל תחת תנאי האיכות המחמירים ביותר. מוצרי הבית, כמו סלי כביסה וקופסאות מיובאים ממפעלי כתר אירופה.

למיקום המדויק של החנות ושעות הפתיחה – היכנסו לאינסטגרם של מגדלור ניוז

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן