מגדלור ניוז


מערכת מגדלור ניוז  |  8.8.24  |  10:10


מנהלת מחלקת חינוך יסודי חדשה בחדרה – עליזה מורן | דוברות העירייה

 

עיריית חדרה הודיעה השבוע על מינויה של עליזה מורן לתפקיד מנהלת מחלקת חינוך יסודי באגף החינוך.
ועדת המכרזים של עיריית חדרה בחרה בעליזה מורן, תושבת חדרה, לתפקיד מנהלת מחלקת חינוך יסודי. במסגרת התפקיד, היא תהיה אחראית על הובלת מערך בתי הספר היסודיים בהתאם למדיניות ראש העיר, קידום מענים פדגוגיים וחברתיים, וניהול תוכניות ופרויקטים ייחודיים בתחום החינוך היסודי.

מורן נשואה ואם ל-2 בנות, תושבת העיר, בעלת תואר שני (M.A) במנהל ומדיניות בחינוך מאוניברסיטת בר אילן, תואר ראשון בחינוך ממכללת לוינסקי ולימודי יעוץ ארגוני, וליוותה שנים רבות מנהלים חדשים מטעם בית הספר למנהיגות ‘אבני ראשה’. בעשור האחרון ניהלה מורן את בית הספר בגין בנתניה ולפני כן, שימשה בתפקיד סגנית מנהלת בית ספר ניצנים בחדרה.

ראש עיריית חדרה ניר בן חיים בירך על המינוי של מורן ואמר: “אנו שמחים ומברכים על כניסתה של עליזה לתפקיד מנהלת מחלקת חינוך יסודי. עליזה היא אשת עשייה ואנו בטוחים שהיא תתרום רבות לקידום החינוך בעיר ולהצלחת התלמידים והתלמידות בחינוך היסודי”.

עליזה מורן: “אני נרגשת מאוד לחזור לעבוד בעיר שלי ולהצטרף לצוות החינוך המוביל של עיריית חדרה. אני מאמינה בשיווין הזדמנויות בחינוך ומאמינה בכוחו של החינוך לשנות חיים. אני מבטיחה לעשות הכל בכדי שכל תלמיד ותלמידה בעיר יקבלו את הזדמנויות הטובות ביותר להצליח ולהתפתח, תוך יצירת חוויה טובה ומשמעותית”.

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
09/08/2024 12:44

אחרית על הילדים? באמת? מי עשה הגהה לכתבה הזאת?

דילוג לתוכן