מגדלור ניוז


מערכת מגדלור ניוז | 24.8.2024 | 20:51


אבידן קידר. צילום: אפרת כפרי

אבידן קידר נבחר למנהל החדש של תיכון גימנסיה חדרה.

קידר (35), תושב אור עקיבא, בעל M.A במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב, איש חינוך בעל ניסיון עשיר בניהול והוראה. בתפקידו האחרון שימש כסגן מנהל במרכז הטכנולוגי דתי בנתניה. בחודשים האחרונים הוא מפקד פלוגה במילואים ולקח חלק בלחימה באיו”ש.

בין תפקידיו האחרונים – מכינות קדם צבאיות ותיכונים שונים, הכנת תלמידים לבגרויות ואף הובלת תוכניות חינוכיות במוסדות שונים בארץ.

“בשנת 1984 יצחק נבון, מי שהיה לנשיא החמישי של מדינת ישראל, אמר בעת כניסתו לתפקיד שר החינוך והתרבות כי ‘אוצר יקר אחד לנו והוא האדם. ואדם זה, מינקות ועד שיבה, יש לטפח בכל כוחנו, להשקיע בו כל ליבנו ומחשבתנו, עד שימצה את כל הפוטנציאל הגנוז בו ולמעלה מזה, עלינו המחנכים מוטלת המשימה לסייע לתלמידנו לחפש ולמצוא את כוחותיהם שטמונים בהם, ומתוך כך לאפשר להם לצמוח תוך מימוש יכולותיהם וכישוריהם’. בטוחני כי יחד, עם הרבה אהבה ואמון, נצליח בדרכנו'”, איחל קידר.

אורית מודן, מנכ”לית רשת תיכון גימנסיה: “הבסיס שלנו להצלחה של התיכונים שלנו הוא במי שמוביל אותם. המנהלים שלנו הם קודם כל בני אדם שרואים את התלמיד, את המשמעות שלו ואיך להעצים אותו, שלא ילך לאיבוד. אבידן מצטיין ביכולות דידקטיות גבוהות, יחסי אנוש מעולים ויכולת לתפקד תחת לחץ, מה שמכשיר אותו באופן מצוין לתפקידו החדש כמנהל תיכון גימנסיה חדרה, תיכון זה, הוא מוסד מוביל ברשת התיכונים שלנו ואנחנו בטוחים שאבידן ימשיך להוביל את בית הספר קדימה. כל הצוות ואני מאחלים לאבידן בהצלחה בתפקידו ובטוחים כי יהיה דמות משמעותית לטיפוח והקניית ערכים משמעותיים לדור התלמידים הבא של מדינת ישראל”.

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
26/08/2024 10:36

בהצלחה לו……

דילוג לתוכן