אמור פז וסול בוסיאן, המשתתפים המרעננים של העונה בנינג’ה ישראל התראיינו לXNET וענו על מספר שאלות. זה הגיע גם בעקבות קמפיין של חברת הקוסמטיקה ‘ביופור’ שלקחה את השניים כמו עוד סלברטיז תחת הכותרת ״מורידים מסכות״ nofilter #. בין המשתתפים בפרויקט הקוסמטי היו לירז צ’רכי הפרזנטורית של ביופור, אירה דולפין, ג’ובאני רוסו, ג’קי אזולאי, אביבה תבורי, אן זיוי, שרית פולק, זוגתו של הזמר סטטיק ומעיין אשכנזי.
אתם משתמשים בפילטרים? שאלו את הזוג בXNET ואמור סיפרה: “בעבר טיפה דגמנתי. הייתי רחבת כתפיים ושרירית, וכל הזמן ניסו לעדן או להסתיר את זה. עכשיו אני לא צריכה את הפילטרים. אני אישה חזקה, אישה שרירית. אנחנו באים כמו שאנחנו”. סול: “המסלול בנינג’ה לא שואל שאלות, לא מעניין אם אתה גבר או אישה, רק תביא את היכולות שלך ותעשה את הכי טוב שלך. אנחנו נמדדים לפי היכולות שלנו, לא צריכים שום פילטר”.