מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז  |  10.9.24  |  20:24


במשחק מרתק במסגרת גביע בוגרים ג’ יזרעאל, ניצחה מ.כ. אור עקיבא את מ.ס. פרדס חנה כרכור בתוצאה 2:1. המשחק, שהתקיים היום בצהריים (10.9), הסתיים בדרמה גדולה עם שערים בדקות האחרונות.

אור עקיבא פתחה את המשחק בסערה כשאסף ויזמן כבש כבר בדקה ה-10, מה שהעניק לקבוצתו יתרון במחצית. המחצית השנייה הייתה מותחת, כשהמשחק נראה כמתקרב לסיומו עם יתרון דחוק לאור עקיבא.

הדרמה הגדולה התרחשה בדקות הסיום. בדקה ה-90, הגדיל אדיר נחשון סבייב את היתרון לאור עקיבא עם שער מהנקודה הלבנה. אך פרדס חנה לא אמרה נואש, וגל חסאן צמצם בדקה ה-95, מה שהפך את הדקות האחרונות למותחות במיוחד.

למרות המאמץ המאוחר של פרדס חנה, אור עקיבא הצליחה לשמור על היתרון ולנצח במשחק. הניצחון מעניק לאור עקיבא רוח גבית משמעותית בהמשך הגביע, בעוד פרדס חנה תצטרך להתאושש מההפסד הכואב.

 

ערן לוי האור עקיבאי קיבל כרטיס צהוב במשחק. בפרדס חנה קיבל צהוב איתי בר דוד. המשחק הקרוב של אור עקיבא יתקיים בשישי הקרוב (13.9) אז תארח הקבוצה במגרש העירוני את הפועל כפר מצר (15:30).

הרכב הפותח של אור עקיבא כלל את חן בדש בשער, ובשדה את ניב אטינגר, עידו ישראל מור, עומר אנגר, אסף ויזמן, אלירן חנוכייב, אושר גואטה, גל ברזילי, עדן ימהרן, אופק דרור (שהיה גם קפטן הקבוצה) ויותם נגר. במהלך המשחק בוצעו מספר חילופים, כאשר גואטה וברזילי הוחלפו בדקה ה-45, ויזמן, שכבש שער בדקה ה-10, הוחלף בדקה ה-70, וימהרן הוחלף בדקה ה-74.

הרכב הפותח של פרדס חנה כלל את יגל קוזחי בשער, ובשדה את אבו פרטיי סנדו, כפיר הרוניאן, מאור מלכה (שהיה גם קפטן הקבוצה), ואיל טאירה, נעם אורנשטיין, דוד בלאי, אסף אטיאס, עוז עזיז אהרוני, תום אלחדד ואורי קוריצונר. במהלך המשחק בוצעו מספר חילופים, כאשר אורנשטיין, אהרוני וקוריצונר הוחלפו בדקה ה-45, בלאי הוחלף בדקה ה-60, ואטיאס הוחלף בדקה ה-67.

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
אור עקיבא
אור עקיבא
11/09/2024 13:45

ויוה ויוה אור עקיבא 💙🤍

דילוג לתוכן