מגדלור ניוז

______________________________________
דיווחי מגדלור ניוז  |  22.8.24  |  12:36
______________________________________

בעקבות החלטת משרד האוצר לקצץ 250 מיליון שקלים בסבסוד הארצי של הצהרונים הציבוריים, מתנ”ס אור עקיבא הצליח להפחית את העלייה הצפויה במחירי הצהרונים עבור תושבי העיר.

יו”ר הנהלת המתנ”ס, איציק נסימי, הודיע כי לאחר ישיבה מיוחדת עם מנהלת המתנ”ס, קולט ריימונד, ומנהלת אגף צהרונים, פרי בן חיון, הצליחו השלושה למצוא פתרונות להפחתת העלויות. בישיבה השתתפו גם נציגי הנהגת ההורים העירונית.

על פי ההנחיות החדשות של משרד האוצר, אור עקיבא הייתה אמורה לספוג עלייה של כ-150 ₪ בחודש לילד, מה שהיה מעלה את המחיר החודשי ל-800 ₪. אולם, בזכות עבודה מאומצת של צוות המתנ”ס, הצליחו להפחית את המחירים באופן משמעותי.

המחירים החדשים שנקבעו בגני טרום חובה הוא סכום של 496 ₪ לחודש לילד (עלייה מוערכת של כ-700 ש”ח בשנה לעומת המחיר בשנה שעברה) ובכיתות א’-ב’, סכום של 625 ₪ לילד לחודש (עלייה מוערכת של כ-1,000 ש”ח בשנה לעומת המחיר בשנה שעברה)

נסימי הביע את הערכתו לצוות המתנ”ס על עבודתם המהירה והיסודית לטובת תושבי אור עקיבא, ואמר כי הם ימשיכו לפעול למען הורי העיר וילדיהם. עוד הוא הוסיף: “כבוגר תואר שני בכלכלה שגם בימים אלו עובד במערכת הפיננסית, חובה עלי להגדיר את החלטת משרד האוצר שערורייתית. כל ארגון שנתקל במחסור במקורות נזילים, אמור לפתוח את הסעיפים הקשיחים ולאתר מקורות פוטנציאלים להתייעלות. קיצוץ בסעיף ׳קל׳ כמו ציבור ההורים זו לא חוכמה גדולה, אלא במקרה הטוב עצלנות… ניתן ואף רצוי להביע ביקורת עניינית על מהלכים שגויים, ללא קשר לעמדה הפוליטית בה את/ה מחזיקים”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן