מגדלור ניוז

צילום: פריפיק

באתר אגוגו נידבו השבוע מספר טיפים בכדי לרדת במשקל באופן בריא ויעיל. 
תחילה, יש לצמצם בצורה מבוקרת את צריכת הקלוריות היומית, על ידי הפחתת 500-750 קלוריות מהצריכה היומית הרגילה. חשוב לבחור במזונות דלי קלוריות ועשירים ברכיבים תזונתיים, כמו ירקות, פירות וחלבונים רזים, ולהימנע ממזונות עתירי קלוריות ופחמימות פשוטות כמו ממתקים ומשקאות ממותקים.

פעילות גופנית היא מרכיב חשוב נוסף בתהליך הירידה במשקל. שילוב של אימוני כוח ואימונים אירוביים עוזר לשרוף קלוריות ולחזק את השרירים. מומלץ לשאוף ל-60-90 דקות של פעילות גופנית מדי יום. בנוסף, צריכת חלבון ממקורות איכותיים כמו ביצים, עוף ודגים תורמת לשמירה על מסת השריר ומגבירה תחושת שובע.

לצד אלו, הרגלים נוספים התומכים בירידה במשקל כוללים שתייה מרובה, שינה איכותית וניהול מתח באמצעות מדיטציה או יוגה. כמו כן, ניהול מעקב תזונתי בעזרת יומן תזונה מאפשר לזהות הרגלי אכילה שדורשים שיפור ולעקוב אחר ההתקדמות לקראת היעד. לידיעה המלאה

כמו כן, בעמוד הטיקטוק של נוי כחלון, היא נידבה מספר טיפים משלה לשמירה על המשקל:
כדי לשמור על משקל תקין ולמנוע נשנושים מיותרים, חשוב ליצור שגרת ארוחות מסודרת הכוללת ארוחות בוקר, צהריים וערב. יש לשבת לאכול באופן מסודר ולוודא שהארוחה מכילה את כל אבות המזון. כך ניתן לשמור על רמת שובע ורעב תקינה לאורך היום ולהפחית את הסיכוי לנשנשת עודפת.

בנוסף, כדאי ליצור שגרת פעילות גופנית יומית, אפילו אם לא מדובר באימונים אינטנסיביים. פעילות גופנית משפרת את בריאות הגוף והנפש ומסייעת בשמירה על המשקל. התארגנות מראש, כמו הכנת אוכל מתאים מראש, תעזור למנוע אכילת מזון שלא משביע או מועיל לגוף.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן