מגדלור ניוז

צילום: יח”צ, כתר

“כתר” מגיעה לחדרה – ופתחה לאחרונה סניף חדש: הרשת המתמחה במוצרי פלסטיק ואחסון לבית, מרחיבה את פעילותה ופותחת סניף חדש במתחם מיקס בחדרה. הסניף החדש, נפתח ביום חמישי האחרון, משתרע על פני 500 מ”ר ומציע מגוון רחב של מוצרי החברה.

לדברי מנכ”ל הרשת, “הרחבת הפעילות לחדרה היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה שלנו. אנו מאמינים כי הסניף החדש יספק מענה לביקוש הגובר למוצרינו באזור השרון והצפון.”

הסניף החדש יציע את כל קווי המוצרים של החברה, כולל פתרונות אחסון, כלי מטבח, ריהוט גן ומוצרי פלסטיק שונים לבית. כמו כן, לרגל הפתיחה, ייהנו הלקוחות ממבצעים מיוחדים על מגוון פריטים.

כאמור, הרשת מציעה מגוון רחב של מוצרים, המתמקדים בעיקר בפתרונות אחסון ומוצרי פלסטיק איכותיים לבית ולגן, בהם ארגזי אחסון בגדלים שונים, מגירות אחסון מודולריות, ארוניות פלסטיק לאחסון כלים ואביזרים קטנים וסלסלות ומיכלי אחסון דקורטיביים.

כמו כן, מוצעים מוצרים לגינה ומרפסת בהם כיסאות וכורסאות גן, שולחנות גן מתקפלים וקבועים, ארגזי אחסון חיצוניים עמידים למזג אוויר, עציצים ואדניות בגדלים שונים וכן כלי מטבח ואוכל, מוצרים לחדרי ילדים, ריהוט פלסטיק (שידות מגירות, ארונות שירות לאמבטיה ולמרפסת וכוורות אחסון מודולריות) ואף מוצרים לבעלי חיים (מיטות ובתים לחיות מחמד, קערות האכלה ושתייה וארגזי נשיאה לחיות קטנות).

כל המוצרים של “כתר” ידועים באיכותם הגבוהה, עמידותם לאורך זמן, והעיצוב הפונקציונלי שלהם. הרשת מתמקדת בייצור מוצרים ידידותיים לסביבה, כאשר חלק גדול מהמוצרים עשויים מפלסטיק ממוחזר או ניתנים למיחזור בעצמם.

שעות הפעילות של הסניף יהיו: ימים א’-ה’ 09:00-21:00, יום ו’ 09:00-14:00.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן