מגדלור ניוז

נשירת שיער משפיעה על גברים ונשים בשלב כלשהו בחייהם, והתקרחות גברית משפיעה על מחצית מהגברים עד גיל חמישים, ואחת מתוך ארבע נשים סובלת מנשירת שיער.
לרוב האנשים יש ידע מוגבל על טיפולי השתלת שיער בטורקיה, וחוסר הבקיאות בתחום מוביל אנשים לשלם הון תועפות על הטיפולים באירופה או בארצות הברית, מה שהופך את ההליכים לבלתי משתלמים עבור רבים. תיירות רפואית בטורקיה סללה את הדרך להליכי השתלת שיער, אבל יחד עם זאת חובה לעבור את הטיפולים רק אצל מנתח השתלת שיער מהימן. 
הסטנדרט של מרפאות השתלות שיער בטורקיה הוא הקפדה על טכנולוגיות מתקדמות ולרוב המרפאות יש מוניטין מצוין
התמריצים הממשלתיים והתחרות המוחלטת על הליכי השתלת שיער בטורקיה אילצו משתלות רבות בטורקיה להתמחות ולשפר את הטכניקות שלהן על מנת להישאר בעסקים. כתוצאה מכך, טורקיה הפכה לביתם של חידושים בענף השתלות השיער.

מציאת המנתח המתאים

שוב למצוא רופא שמבצע השתלת שיער בטורקיה ברמה שמעלה את הרף בקרב מנתחים אחרים. באיסטנבול פועלות מרפואת רבות להשתלת שיער, ומומלץ לבחור מנתח שזכה לשבחים בינלאומיים על התקדמותו בענף. 
שיקול נוסף הוא בחירת מנתח שביצע הליכי השתלת שיער בטורקיה במשך יותר מעשר שנים ושיש לו הכרה על ידי הארגון העצמאי European Awards of Medicine. חשוב גם למצוא מרפאה שקיבלה את פרס ‘המרכז הטוב ביותר לתיירות רפואית’.

מה כולל הליך השתלת שיער בטורקיה?

עקירת יחידת זקיקים (FUE) והשתלת שיער ישירה (DHI) הן שתי השיטות הפופולריות ביותר של הליכי השתלת שיער בטורקיה
ההבדל העיקרי בין שני ההליכים הוא שטכניקת FUE כרוכה בייצור אתרי הנמנעים לפני השתלת השתלים, ואילו שיטת DHI מתבצעת בו זמנית ליצירת אתר והשמת שתל באמצעות עט השתלות צ’וי שמאפשר שליטה מלאה בעומק, כיוון וזווית המיקום של כל אחד מזקיקי השיער.
שתי השיטות משיגות תוצאות טבעיות, אבל הרופא יקבע איזו שיטת השתלה תהיה הטובה ביותר, בהתבסס על סיווג נשירת השיער שלכם, גודל האזור הדליל, והאיכות והכמות של השיער באזור התורם.

חשוב לבחור מנתח השתלת שיער שבקיא בחידושים האחרונים בתחום

שיטת ספיר FUE ושיטת הרדמה רכה הן שתי השיטות האחרונות בהליכי השתלת שיער בטורקיה. הטכניקה של ספיר FUE משתמשת בלהבי ספיר שמאפשרים חתכים קטנים במהלך הניתוח, וריפוי מהיר יותר בהשוואה לשימוש בלהבים מסורתיים.
שיטת הרדמה רכה מסלקת מחטים, מה שהופך את הניתוח להליך נטול כאבים. שתי השיטות חוללו מהפכה בתחום השתלות השיער.

למה לטוס לטורקיה להשלת שיער?

מרפאות השתלת שיער בטורקיה מציעות הליכים במחירים נמוכים באופן משמעותי מהליכי השתלות שיער הזמינים במקומות אחרים בעולם. 
אבל המחיר המשתלם אינו הגורם הבסיסי לפופולריות של טורקיה בתחום. מטופלים רבים נמשכים להשתלות שיער בטורקיה על ידי מנתחי השתלות מנוסים, לאחר שהפכו למומחים בשיקום שיער, וצוותים רפואיים בטורקיה מבצעים היום הליכי השתלת שיער ברמת דיוק ואיכות שמניבה תוצאות אמנותיות.
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן