מגדלור ניוז

רילוקיישן לישראל מקנדה לאחר כמה שנות שהות בחו”ל יכול להיות תהליך מרגש אבל גם מלווה בשפע מטלות שיש לבצע וכמות נכבדה של ניירת למלא. התהליך מרגש מכיוון שתמיד כיף לחזור הביתה, להשתלב שוב במעגל העבודה, וליהנות מגיל הפרישה, אבל שפע המטלות שיש להשלים, וכל הצעדים שיש לנקוט בהם במהלך החזרה יכולים לבלבל. 
מאמר זה מציג כמה טיפים לחזרה חלקה לארץ, כך שלא ייווצר מצב ששכחתם משהו, או שלא ביצעתם שלב אחד בתהליך באופן שגוי, שיפגום באפשרותכם לחזור לישראל. אז אם אתם מתחילים תהליך רילוקיישן לישראל מקנדה, כדאי שתעשו את זה נכון, כדי שלא תרגישו שאתם מטפסים על הר שאי אפשר לראות את הפסגה שלו.

יצירת קשר עם צוות של חברת רילוקיישן ולוגיסטיקה שאפשר לסמוך עליהם

חברות לוגיסטיקה מעסיקות צוותים של אנשי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם שיסייעו בתהליך רילוקיישן לישראל מקנדה. צוות זה כולל:

רואה חשבון

שמסייע בהכנת הנכסים הכספיים, הנדל”ן והעסקים כדי להפחית את השלכות המס ולהבטיח שכל הניירת הממשלתית החשובה תתמלא. 
חוץ מזה, רואה חשבון נהדר יטפל בהגשת מיסים בקנדה ובישראל באופן שמפחית את השלכות המס בהמשך לאחר המעבר, מה שרוב הישראלים שחוזרים מקנדה טועים בו כשאינם מתכוננים מראש.

עורך דין

חברת לוגיסטיקה מעסיקה גם אנשי מקצוע בתחום המשפט שבקיא בהשלכות מעברים בינלאומיים, כמו למשל כאשר במהלך השהות בקנדה רכשתם נדל”ן, או כשיש לכם חשבונות נאמנויות ופנסיות כשאתם חוזרים לישראל.

מובילים מקצועיים

בצוות המובילים והאורזים של חברת לוגיסטיקה יש גם מתווך וסוכן נדל”ן שמסייע במעבר לבית החדש בארץ.

יועץ מקצועי

איש מקצוע שמלווה אתכם בתהליך רילוקיישן לישראל מקנדה, עונה על שאלות דחופות הנוגעות לכל שלב בתהליך, החל מחידוש החברות בקופת החולים, מילוי טפסים שקשורים לפנסיה, הרשמה ללימודים ועוד. חשוב שיהיה לכם יועץ שילווה אתכם ושתוכלו להתייעץ איתו על כל נושא שמטריד אתכם.

מקפידים לא לשכוח שום פרט בתהליך רילוקיישן לישראל מקנדה

מכיוון שחזרה לישראל יכולה להיות מבלבלת כשמתחילים לטפל בכל הנושאים הנוגעים למעבר, המוח האנושי מתמקד תחילה במשימות הקלות ביותר: אריזת חפצים, פרידה מחברים, או קניות של חפצים, בגדים, רהיטים או תחולה שרוצים לקחת לישראל. כל המשימות החשובות הן ברורות, אבל לא תמיד הן המשימות שמבצעים בשלבים מוקדמים של תהליך רילוקיישן לישראל מקנדה.
השלבים המורכבים יותר, שצריכים להסתיים מוקדם יותר, מתעכבים לפעמים עד שנוצר משבר דחוף, מה שמוסיף למתח של המעבר חזרה לארץ. מומחי לוגיסטיקה מסייעים לכם להתמודד עם השלבים האלה בתחילת התהליך, כך שתגלו שהמעבר שלכם מתרחש באופן חלק יותר.

כמה מילים לסיום

רילוקיישן לישראל מקנדה יכול וצריך להיות מרגש. חשוב ליצור קשר עם צוות מקצועי שיסייע לכם, ינקוט יוזמה לביצוע השלבים המוקדמים, ויאפשר לכם לטפל בעצמכם במהלך המעבר, כך שתוכלו ליהנות מתהליך חלק ולחוות את המעבר חזרה לישראל בכוחות מחודשים ובאנרגיות מעולות!
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן