מגדלור ניוז

הגבר, שהוכש בכף ידו, הובהל לבית החולים על מנת לקבל נסיוב אשר ימנע את פעולת הארס. את הנסיוב נותנים רק אחרי שרואים סימנים שהארס התפשט מעבר לשני מפרקים גדולים.

בתחילה מטפטפים ממנו מעט לבדוק את התגובה של הגוף, ואחרי 20 דק נותנים מנה למשך 4 שעות, בהמשך עושים הערכה האם יש צורך במתן מנה נוספת.

התושב שקיבל את הנסיוב – חש בהמשך טוב יותר.

בן 28 הוכש על ידי נחש בפרדס חנה-כרכור והובהל לבית חולים

בסוף חודש אוגוסט דיווחנו על הכשת נחש בפרדס חנה-כרכור: בשעות צהריים התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על גבר שהוכש ע”י נחש בדרך פיק”א בפרדס חנה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח הלל יפה, גבר כבן 28 במצב בינוני, עם סימני הכשה בגפיים.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לאישה (כבת 60) שהוכשה על ידי נחש בחצר ביתה ברחוב מעלה הגיבורים בפרדס חנה. לאחר הסיוע הראשוני שהוענק לה היא פונתה לבית החולים הלל יפה בחדרה במצב יציב ובהכרה. צילום: איחוד הצלה גזרת זכרון-פרדס חנה.

בימים אלו, מדווח מוקד 106 של המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור על עשרות תושבים שניצלו בחודשים האחרונים את השירות שמעניקה המועצה בחינם, לכידת נחשים מהשטח הפרטי. עד לפני כשלוש שנים נאלצו התושבים לשלם בין 400-650 ש”ח ללוכד מוסמך ועתה כאמור השירות ניתן בחינם.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן