מגדלור ניוז

השבוע שוחררה כיתת הכוננות באור עקיבא שגויסה עם תחילת המלחמה בצו 8 ומנתה עשרות מגוייסים, שסייעו בעבודות אבטחה שונות ברחבי העיר. בהתאם למצב, מודיעה היום (שלישי, 26.12) עיריית אור עקיבא על שינויים במערך עיבוי האבטחה בעיר. 

בעירייה מציניים שלאחר תקופה לא פשוטה, אגף ביטחון ולשכת מנכ”ל השלימו בכלל בתי הספר את מצבת המאבטחים והבודקים הביטחוניים שהיו חסרים עקב המצב הבטחוני. בנוסף, מתקיימים סיורי ביטחון לתגבור האבטחה במוסדות החינוך בשעות השיא – בבוקר ובצהריים מצד אנשי אגף הביטחון.

כיתת הכוננות באור עקיבא. צילום: עיריית אור עקיבא

ראש העירייה ומנכ”ל העירייה קידמו לאחרונה יחד עם אגף משאבי אנוש גיוס של שני פקחים נוספים לטובת השיטור העירוני והעבודה בנושא נמשכת. זאת על מנת לעבות את מערך שעות פעילות האבטחה והבטחון השוטף מסביב לשעון בעיר. כמו כן, ניידת שיטור של משטרת ישראל מבצעת פטרולים ברחבי העיר בדגש על מוסדות חינוך ואתרי הבנייה.

“חשוב לציין כי גם כיום, עם דילול הכוחות, מצויים שני פקחי עירייה בצו 8 ומגויסים למילואים, והעירייה פועלת תחת אילוצים כבדים המשפיעים כל אבטחת מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ”, צוין בהודעת העירייה.

מהעירייה נמסר עוד: “עיריית אור עקיבא והחמ”ל העירוני אומרים תודה לחיילי כיתת הכוננות ששוחררו השבוע מצו 8. זאת לאחר ששירתו באור עקיבא בכמעט 80 ימי מלחמת חרבות ברזל, סייעו רבות למערך האבטחה העירוני ופעלו רבות לטובת העיר והתושבים! אנו מודים לכל אחת ואחד מכם על כל העבודה המאומצת שעשיתם!”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן