מגדלור ניוז


מערכת מגדלור ניוז צרכנות | 11.9.2024 | 20:57


צילום: מהפייסבוק

טעם אותנטי הגיע לאור עקיבא: המלוואח של דנה, מיזם קולינרי חדש בעיר, המציע מגוון מנות מלוואח עסיסיות ומפתות במשלוחים או באיסוף עצמי.

התפריט כולל אפשרויות מגוונות למלוואח במחירים נוחים, החל מ-15 ש”ח למנה. הלהיט של דנה הוא המלוואח עם רסק עגבניות, ביצה קשה, פטרוזיליה וחריף ב-30 ש”ח.

למי שמעדיף טעמים עדינים יותר, יש מלוואח סביח עם טחינה, חצילים, ביצה קשה ותוספות ב-35 ש”ח. לקינוח אי אפשר לפספס את המלוואח ממרח שוקולד נוטלה ב-15 ש”ח.

דנה, בעלת העסק, מקפידה על איכות חומרי הגלם ועל הכנה ביתית אותנטית. “אני שמחה להביא את הטעמים האהובים האלה לאור עקיבא”, היא אומרת. “המטרה שלי היא לתת לאנשים חוויית אוכל רחוב איכותית וטעימה, ישר עד הבית”.

איפה העסק נמצא? היכנסו לאינסטגרם שלנו בכדי לגלות

 

עדכון (13.9) מבעלי המיזם:
היי ,שמי צוריאל הבעלים של “המלאווח של דנה ” ראשית רציתי להגיד תודה על הפירסום אצלכם שמחתי והופתעתי לראות את הפרסום ,ועל כך שאפו לכם. העסק שלנו כרגע בהרצה מכיוון שעשינו מעבר דירה ובנוסף אנחנו חושבים להוסיף מנות ולשדרג את העסק ,ולכן גם אנחנו כרגע לא זמינים למשלוחים ,נשמח לתת שירות כשנחזור לפעילות ,ואשמח שתפרסמו אותנו שוב כשזה יצא לפועל ,הודעה מסודרת על שעות פתיחה והזמנות יעלה בהמשך ,תודה לכם”.

עקוב
Notify of
guest
4 .
Inline Feedbacks
View all comments
תומר
תומר
12/09/2024 05:47

דנה תצליחי כל הכבוד מחיר הוגן וטעים

דילוג לתוכן