מגדלור ניוז

דיווח על אירוע חמור התרחש לאחרונה בגן ילדים בקיסריה, במהלכו פעוט כבן 3.5 נכווה קשות בידיו ובאצבעותיו כתוצאה מדבק חם ונזקק לטיפול רפואי. בקרב אם התינוק עלה החשד כי זהו רק קצה הקרחון, והיא מעלה טענות קשות להתעללות לכאורה בגן, טענות שנמשכות כבר תקופה ארוכה.

האירוע החמור התרחש כאשר הפעוט נחשף לדבק חם בגן. כתוצאה מכך, הוא נכווה קשות בידיו ובאצבעותיו ונזקק לטיפול רפואי. האם מספרת כי צוות הגן חבש את הכוויות, דבר שאסור, וכי הדבק נשפך גם על חולצתו. לטענתה, מדובר בחוסר אחריות וחוסר מזל שהכוויות לא פגעו בפניו.

הכוויה בידו של הפעוט, כפי שתיעדה האם

לטענת האם, היחס הנוקשה והאלים לכאורה כלפי בנה לא החל באותן כוויות. היא מספרת כי הציבה אצלו מכשיר הקלטה ושמעה כיצד הוא נכנס לשירותים, מוריד מכנסיים ותחתונים ומתחנן לעזרה, אך אף אחד לא ניגש אליו. לטענתה, הוא נאלץ לחכות 25 דקות לבדו בשירותים עד לקבלת עזרה מהסייעת.

בנוסף, תיארה האם כיצד שמעה בהקלטה את הגננת צורחת על בנה, ובהמשך סיפר לה כיצד אחזה בחוזקה בידו והטיחה אותו אל הרצפה. עוד סיפרה האם כי הגננת איימה עליו לכאורה, שלא יקבל את משחק המגנטים שהוא אוהב וכי תיקח לו את כל מה שהוא אוהב בגן.

לדברי האמא, כתוצאה מהאירועים הקשים, הילד סובל מחרדות רבות. הוא מפחד להיכנס לשירותים בבית ומבקש מהאם להתלוות אליו, דבר שלא היה נהוג קודם לכן. הוא גם שואל אותה מדי יום אם הגננת תגיע לגן ומתקשה להיפרד ממנה בשער.

בעקבות המקרה, הגישה האם תלונה במשטרה ואף פנתה למועצת חוף הכרמל, אך טוענת שדבר לא השתנה. היא מספרת כי הורים רבים בגן מפחדים להתלונן מחשש שהגננת תתנכל גם לילדיהם.

לדברי האם, הילד נמצא בבית לסירוגין ולא לומד באופן רציף בגן והיא נחושה למצות את הדין עם אנשי הגן ולמנוע המשך פגיעה בילדים.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: “אנו מצרים על האירוע שאירע בגן. מנהלת הגן דיווחה במיידית להורים ומפקחת הגן בהתאם לנהלים. חודדו נהלי הבטיחות בפני הגננת וצוות הגן והונחו על הקפדת בטיחות ומוגנות הילדים. בנוסף, תתקיים שיחה עם  הגורמים המקצועיים במשרדנו. נציין כי הגן מלווה ככל הגנים במערך תומך לקידום אקלים גני מיטבי”.

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
רוני
רוני
20/06/2024 23:08

כתבה שקרית ומביכה.
חבל שאמא אחת שהגננת לא באה לה טוב מחליטה לצאת במסע הכפשות שקרי ומכוער,
אם היה חשד להתעללות למה הילד היה בגן עד לפני יומיים?
מבאס שבאמת יש מצבים שמצריכים התייחסות ובגלל חרטות כאלה מפספסים את הסיפורים שבאמת מצריכים ה
התייחסות.

דילוג לתוכן