מגדלור ניוז

בהמשך לחקירה המתנהלת ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן אודות פרשיית סחיטת כספים באיומים ומעצרם של שלושה חשודים (א’), המשיכו אתמול שוטרי היחידה יחד עם כוחות משטרת מרחב דן באיתורם של חשודים נוספים וביצוע מעצרם.

על פי החשד הראשוני, תושב המרכז המוכר למשטרה סחט הקורבן, וכן איים עליו במשך תקופה, תקף אותו ואף כלא אותו.

הכוחות עצרו ארבעה חשודים נוספים (45 חדרה, 37 אזור, 47 ראשל”צ, 24 פ”ת) והם הובאו לחקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה ובסיומה נכלאו.

הבוקר (20.6) יובאו החשודים לדיון בבימ”ש השלום בת”א בעניין הארכת מעצרם. החקירה נמשכת.

 


אישום: שכר דירה בקיסריה, התחזה לבעלת הדירה – והשכיר את הדירה בעצמו תמורת אלפי שקלים

שרון לוי | 18/06/2024
כתב אישום הוגש לאחרונה נגד גבר, בן 47, בגין קבלת דבר במרמה, לאחר שהשכיר בשכירות משנה דירה בקיסריה למרות שהוצא נגדו צו פינוי מהדירה.

הנאשם, אבי ג’, הועמד לדין בתום חקירת משטרת חדרה. על פי כתב האישום, באוקטובר 2018, בת הזוג של הנאשם חתמה עם ע’, שטיפלה בכל ענייני דירה בנאות גולף בקיסריה השייכת לאחיה, על הסכם שכירות של הדירה למשך שנה תמורת דמי שכירות חודשיים בסך 4,000 שקל. שוכרי הדירה בפועל היו הנאשם ובת זוגו, שהתגוררו יחד בדירה. הסכם השכירות חודש והוארך פעמיים ותקופת השכירות הייתה אמורה להסתיים בסוף חודש נובמבר 2021.

מכתב האישום עולה כי במהלך השנים 2019 ל-2021 הנאשם ובת זוגו לא עמדו במלוא התשלומים לבעלי הדירה על פי הסכם השכירות. לפיכך ע’ הגישה כנגדם לבית משפט השלום בחיפה תביעה לפינוי הדירה. בית המשפט קיבל את התביעה וב- 20 ביולי 2021 נתן כנגד הנאשם ובת זוגו, שלא התייצבו לדיון, צו לפינוי הדירה, כשהיא פנויה מכל אדם וחפץ. בהמשך, ביקשו הנאשם ובת זוגו מ-ע’ לאפשר להם לפנות את הדירה ב – 20 באוגוסט אותה שנה ו-ע’ נתנה את הסכמתה. לכתבה המלאה

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן