מגדלור ניוז

שלושה חשודים בשנות ה-40 לחייהם תושבי חדרה ואור עקיבא נעצרו והוגש נגדם כתב אישום, זאת לאחר שיבאו סמים להפצה בארץ דרך משלוח תמים בדואר.

ביחידה המרכזית (ימ”ר) חוף התנהלה בתקופה האחרונה חקירה סמוייה בשיתוף המכס אודות פרשייה שעניינה חשד ליבוא סמים קשים מחו”ל דרך משלוח דואר “תמים” וסחר בהם בארץ.

היחידה החוקרת החלה מייד עם איסוף הראיות והממצאים אודות החשודים וכן הסמים המיועדים להפצה ומסחר בארץ. ב-20.6 הבשילה החקירה לכדי פעילות אופרטיבית , צוותי בילוש של ימ”ר חוף ביצעו מעצרים של שלושה חשודים בשנות ה-40 לחייהם תושבי חדרה ואור עקיבא.

הסמים שנתפסו. צילומים: דוברות המשטרה

על פי האישום, אחד החשודים הגיע לסניף הדואר בחדרה, אסף את משלוחי הסמים שהיו מוסווים בקופסה מעץ עם שמות נמענים פיקטיביים והשניים האחרים המתינו בדירת מסתור באור עקיבא. החשוד, לאחר איסוף חבילות הסמים מסניף הדואר כחבילה תמימה לכאורה, הגיע לדירה באור עקיבא כאשר בלשי ימ”ר חוף מלווים אותו לאורך הדרך עד ההגעה לדירת המסתור,

צוותי הימ”ר פרצו לדירה וביצעו מעצר של החשודים עם חבילות הסמים ברשותם. בחיפוש שנערך בדירה נמצאה כמות סמים גדולה נוספת ומסוגים שונים. שלושת החשודים נחקרו ובסיום החקירה נכלאו להמשך חקירה. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

שלושת החשודים שנעצרו הובאו אל בית המשפט השלום בחיפה להארכת מעצרם ביום – חזי ע’ (אור עקיבא), קובי מ’ (חדרה) ו-אמיר ק’ (חדרה). הם חשודים בעבירות של ייבוא סמים, קשירת קשר לעשות פשע והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית והחזקת סמים לצריכה עצמית. לגבי החשוד ע’ טען עורך דינו כי יש לו עסק לקפה וייבוא קפה והוא אינו קשור למקרה. החשוד מ’ הוא זה שעל פי המשטרה, הביא את החבילה מהדואר אל דירתו באור עקיבא. עורך דין רותם כהן המייצג אותו אמר: ״הלקוח שאני מייצג חף מפשע ולא ביצע עבירה. אני משוכנע שבימים הקרובים ישוחרר לביתו והצדק יצא לאור״.

לגבי החשוד השלישי (ק’), אמר עורך דינו כי הוא עובד כשליח ואינו מודע לעניין. מעצרם של שלושת החשודים הוארך עד ל-26 וה-24 ליוני.

כאמור, בהמשך הוגש נגדם כתב אישום ושניים מהם – חזי מאור עקיבא וקובי מחדרה, שוחררו השבוע (9.7) למעצר בית באיזוק אלקטרוני, בנוסף לפיקוח והפקדת ערבות עצמית של 25 אלף שקלים.

עדכון ראשון: 21 ביוני 2024 בשעה 09:54

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
13/07/2024 18:41

מה נהיה בחדרה כמה צעירים זבאלה יש כאן? לכו לעבוד אין קיצורי דרך דור עצלן עבריין ומכוער

דילוג לתוכן