מגדלור ניוז

למה בעלי עסקים ומקדמי אתרים עדיין מחפשים אפשרויות קניית לינקים? אילו אסטרטגיות יעילות קיימות לבניית קישורים בתשלום? האם קישורים בתשלום אכן עובדים? בואו נראה. קניית לינקים לקידום אורגני מחברת BEST LINKS היא טאבו בקרב רוב מקדמי האתרים. בעלי מקצוע מהתחום מדברים על נושא זה בטונים מהוסים, אם הם בכלל מדברים עליו, רוב מקדמי האתרים אינם מודים שהם קונים לינקים, אבל האמת היא שללא בניית קישורים איכותיים בתשלום, לא ניתן יהיה להשיג מיקומים גבוהים בגוגל. יש קשר ישיר וחזק מאוד בין קידום אורגני לבין קניית לינקים. ככל שיש יותר לינקים עם דגש על לינקים איכותיים עבור האתר שלנו, וככל שיש קשר ברלוונטיות שבין הקישור שמופיע באתר מסוים לבין האתר שלנו, ככה הסמכותיות והרלוונטיות של האתר שלנו עולה וזה כמובן משפיע על הדירוגים של האתר שלנו וקונה לנו יותר חשיפה. 

קניית לינקים כמעט תמיד משתלמת

הבחירה אם לקנות קישורים או לא היא החלטה שכל מקדם אתרים או בעל עסק צריך לקבל באופן אישי, אבל שימו לב: קניית לינקים מתמגלת מאוד וכמעט תמיד שווה את העלויות. סקירת מאות עסקים שונים מגלה נתונים מפתיעים:

  • 22% ממקדמי האתרים עדיין משלמים על קישורים.
  • 37% ממקדמי האתרים משלמים על קישורים לגיטימיים, כמו למשל חסויות רשמיות.

במילים אחרות, גם מאמרי אורחים במימון נחשבים לקישורים בתשלום, אבל חשוב להבין שאפילו אסטרטגיות קניית לינקים “בטוחים” עלולות שלא להניב את התוצאות הרצויות מכיוון שהמיקומים בגוגל תלויים בסריקות הרובוטים של גוגל ובסופו של דבר מה שקובע תוצאות גבוהות בעמוד הראשון הוא עמידה בהנחיות שגוגל מפרסמת.

צילום: freepik
למה יש אנשי מקצוע שעדיין קונים קישורים?

בתחילת שנות האלפיים, קניית לינקים הייתה מגמה מובילה שהייתה יעילה לעסקים. ספריות שמאפשרות לבעלי עסקים לשלם עבור קישורים וחברות שירות שמאפשרות לבעלי עסקים לקנות קישורים הופיעו בכל מקום.

בעשור האחרון, קניית לינקים הפכה להיות נפוצה יותר ויותר מכיוון ששיטה זו נחשבת לחלק חיוני ומדויק מקידום אתרים באופן שאי אפשר להשיג בשיטות אחרות.

כמעט כולם יודעים איך לקנות קישורים, אבל מעטים יודעים שזה לא מספיק 

יש חברות שעדיין פונות לבניית קישורים בתשלום מכיוון שזהו תהליך קל יותר לקידום אתרים, וזהו הצעד שאותו רוב בעלי העסקים מבינים, ומקדמי אתרים עוסקים בתהליכי בניית קישורים ממומנים כחלק סטנדרטי בענף שלהם.

לצד קניית לינקים, יש להקפיד גם על תהליכי קידום אורגני ופרסום תכנים שיווקיים איכותיים כדי להשיג את התוצאות של קידום אתרים ומיקומים טובים בעמוד הראשון בגוגל. תהליכי הקידום כולל קישורים גם לרשתות החברתיות, ביצוע תהליכי אופטימיזציה בתוך האתר, הקפדה על טעינה מהירה של הדפים, סרטונים, תמונות ועוד. חשוב להשקיע הן בתהליך בניית אסטרגיית קישורים טובה והן בתהליך קידום אורגני מקיף.

דילוג לתוכן