מגדלור ניוז


שרון לוי | 14.10.2024 | 12:57


צילום: דוברות המשטרה

בתי המשפט בחדרה ואחר כך בחיפה, האריכו פעמיים את מעצרה של ע"ב מאור עקיבא, בחשד שתקפה אדם אחר יחד עם אדם נוסף, וגנבה ממנו רכוש. האירוע התרחש ב-8.10 בשעות הערב ברחוב יהודה הלוי בעיר.

שוטרי תחנת חדרה פתחו בחקירה בשבוע שעבר לאחר קבלת דיווח אודות שוד חמור שארע באור עקיבא בביתו של קשיש בשנות ה-80 לחייו באמצעות גז מדמיע. על פי החשד, הגיעו החשודות לביתו של הקשיש לאחר שזה הזמין אותן לביתו לסייע לו בעבודות הבית וכשהגיעו ריססו אותו בגז פלפל, החלו בחיפוש בארונות בגדיו וחפציו האישיים תוך גרימת נזק רב לדירה, שדדו את ארנקו עם כסף מזומן ונמלטו מהמקום.

שוטרי חדרה שהגיעו למקום מייד עם קבלת הדיווח, החלו בפעולות חקירה מהירות במהלכן הצליחו להתחקות אחר זהות החשודות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, החשודות תושבות אור עקיבא בשנות ה-40 לחייהן.

על פי המשטרה, אחת מהן נעצרה בביתה וישנן בעיות עם גרסתה. על פי עורך דינה מדובר על חשודה עם רקע נפשי ובעיות בריאות. "היא טוענת שהייתה בבית", ציין עורך דינה. בהארכת המעצר הראשונה, השופט אהוד קפלן ציין כי יש סבירות גבוהה לחדשות וכן חשש לשיבוש הליכי חקירה והאריך את מעצרה ביומיים.

ביום שישי התייצבה המשטרה להארכת מעצר נוספת. המשטרה ציינה כי לאירוע השוד היו עדי ראיה ומחלקם נלקחו עדויות. "האנשים מחזקים את החשד כי היא הגיע לביתו של האדם, תקפה אותו וגנבה ממנו מאות שקלים ודברים נוספים".

גם במקרה זה השופטת ג'אדה בסול החליטה להאריך את מעצרו של ב' ביומיים נוספים על מנת לתת אפשרות להמשך החקירה ללא הפרעות.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן