מגדלור ניוז

ילדי כיתות ב’ בחדרה קיבלו החודש מתנה מיוחדת במינה, ספר ילדים המגולל את סיפורה של חדרה, שקמה לפני 130 שנים כמושבה קטנה על אדמת ביצות והפכה עם השנים לעיר משגשגת ומובילה בישראל.

הספר, ‘חדרה- עיר עם אנרגיה’, הופק ביוזמת מנהל חברה וקהילה בניהולה של הסמנכ”לית ד”ר אסנת ספורטה, לרגל סיכומה של שנת ה 130 להקמתה של חדרה, באמצעות מיזם ‘אגדה של מקום’. עם השקת הספר המיוחד, ביקר ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בבתי הספר היסודיים ‘אחד העם’ במרכז העיר ו’קפלן’ בשכונת בית אליעזר, וחילק את הספר לילדי כיתות ב’, שהתרגשו מהמתנה המקורית, שתישאר להם לעוד שנים רבות.

‘חדרה- עיר עם אנרגיה’, נכתב על ידי אמיתי המספר, אויר על ידי מיכל מנשרי ועוצב על ידי משה ינאי, כחלק ממיזם ‘אגדה של מקום’. הספר חולק כאמור לכלל ילדי כיתות ב’ ברחבי העיר, ובנוסף חולק עותק מהספר גם בכל אחד מהגנים העירוניים, בצירוף איגרת ברכה מראש העיר, שבעצמו גדל בעיר וזכה לחוות את תהליך צמיחתה והתפתחותה לאורך השנים.

הספר, מגולל את סיפורם של הילדים ענת ורועי, המגיעים לחופשה השנתית אצל סבא חיים וסבתא שולה, המתגוררים בחדרה. בסיפור המיוחד, ענת ורועי מבקרים יחד עם סבם וסבתם באתרים שונים בעיר, ביניהם מוזיאון ה’חאן’, שם למדו על סיפורם של המתיישבים הראשונים של חדרה, יער חדרה, רצועת חוף הים היפהפייה של העיר, האקו פארק ומוזיאון הטכנודע.

כחלק מהטיול המרתק בעיר, מגיעים ענת ורועי גם לביקור מיוחד בלשכת ראש העיר, שסיפר להם על התכניות הרבות לעתידה של העיר, והעניק להם את תעודת יקירי העיר. הילדים הנרגשים חוזרים מהטיול מלא החוויות ומחליטים להעניק בעצמם מתנה לעיר חדרה ומציירים לה ציור לכבוד יום הולדתה ה 130.

ראש העיר העניק לילדי כיתה ב' את הספר 'חדרה- עיר עם אנרגיה'

ראש העיר העניק לילדי כיתה ב' את הספר 'חדרה- עיר עם אנרגיה'

/// צילומים: דוברות עיריית חדרה

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן