דיווחי מגדלור ניוז | 24.10.2024 | 20:17


גופתו של רס"ן במיל' אסף (38), נווט קרב לשעבר בחיל האוויר, נמצאה אתמול (רביעי, 23.10) בשדה בעתלית שבמועצה האזורית חוף הכרמל. לצד הגופה נמצא אקדחו האישי, אותו רכש ברישיון לפני כחודש. במכתב פרידה שהשאיר לאמו כתב: "סוף סוף מצאתי מנוחה". כך מפרסמת הערב כרמלה מנשה (כאן חדשות). 

אסף, אשר החל את שירותו הצבאי כלוחם בצנחנים והמשיך לקורס טיס בו הוכשר כנווט קרב, השתחרר מצה"ל לפני כארבע שנים. מאז שחרורו, לדברי אמו, סבל מפוסט-טראומה.

מירי, אמו החד-הורית, פעלה רבות מול חיל האוויר בניסיון להפסיק את שירות המילואים של בנה, תוך שהיא מתריעה על תסמיני הפוסט-טראומה שזיהתה אצלו. בעקבות פנייתה, הופסקו טיסותיו והוא הועבר לשירות מילואים בקריה.

למרות ניסיונותיה החוזרים של האם לשכנע את בנה לפנות למשרד הביטחון לצורך הכרה כנפגע פוסט-טראומה, הוא סירב בעקביות.

בעקבות האירוע הטראגי, דורשת האם קבורה צבאית לבנה. "הוא היה חייל צה״ל כל חייו ועבר אירועים קשים. הוא נכה פוסט טראומה שלא הוכר ומגיעה לו קבורה צבאית", אמרה. היא הוסיפה: "מישהו חייב לטפל בפוסט טראומטיים רבים שמסתובבים בינינו. מצבם הולך ומידרדר, והם מסרבים לפנות למשרד הביטחון מבושה או מחוסר הבנה של מצבם".

"מוכרחים להציל אותם עכשיו. אני אלחם על זה ועל ההכרה בבני כחלל צה"ל, ולא אאפשר לקבור אותו בקבורה אזרחית", הדגישה האם. /////  לידיעה המלאה

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן