מגדלור ניוז

______________________________________
נועם מור  |  26.8.24  |  10:32
______________________________________

ביום ראשון (25.8) דיווחה תושבת משכונת שז”ר באור עקיבא ל’מסר האדום’ של מגדלור ניוז כי היא ושכניה בבניין 819 נותרו ללא אספקת מים מאז יום שישי בלילה. התקלה, שהחלה ב-1:00 לפנות בוקר, הותירה את התושבים ללא יכולת לבצע פעולות יומיומיות בסיסיות כמו שטיפת כלים, הורדת מים בשירותים, רחצה, ואף הכנת מזון לתינוקות.

לדברי התושבת, היא פתחה קריאה במוקד העירוני מיד עם גילוי התקלה. תחילה נמסר לה כי מדובר בתקלה פרטית, אך לאחר ביקור של איש מקצוע, זה טען כי הבעיה היא באחריות העירייה דווקא. לטענת התושבת, למרות זאת, העירייה המשיכה להתנער מאחריותה לפתרון המצב.

“אני חושבת שעוד דיירים פה ברחוב עם תינוקות קטנים,” אמרה התושבת בתסכול. “אין לי איך לשטוף כלים, לשפוך את המים באסלה, לשטוף את הבקבוקים של התינוקת שלי, להתקלח.”

התושבת הביעה את מורת רוחה מהטיפול בבעיה: “גם אם הם טוענים שזאת תקלה פרטית, זה הגיוני להשאיר דיירים 36 שעות בלי מים? ורק עוד 24 שעות אולי יחשבו לטפל בזה?”

היא הוסיפה: “הייתי מצפה בתור מישהי שחיה בעיר הזאת המון שנים ומשלמת ארנונה, מים, וכל מה שצריך, שיטפלו לי בבעיה ולא יפנו לי גב כי אני גרה בשכונת שיכונים.”

אתמול (ראשון), הגיע נציג העירייה ותלה שלטים על הבניין. בשלט נכתב: “פיצוץ בצינור מים – לאחר בדיקת העירייה בנושא, עליכם לטפל בנושא באופן פרטי תוך 24 שעות. במידה והנושא לא יטופל, העירייה תתקן את הפיצוץ והדיירים יחויבו בעלות התיקון, לידיעתכם”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן