מגדלור ניוז


בר תרבות  |  14.8.24  |  12:40

קהילילה לבן בפרדס חנה כרכור: היכונו לחגיגה קהילתית שתאיר את רחובות המושבה הקסומה פרדס חנה כרכור בערב “קהילילה לבן” שיתקיים ב- 22 לאוגוסט החל מהשעה 19:00 ויתפרס על פני מעלה מ- 20 מוקדים ברחבי המושבה.

אירוע “קהילילה לבן” יהווה את נקודת השיא של מגוון פעילויות הקיץ ויציע למבקרים פעילויות ואטרקציות ייחודיות החל משווקי לילה מקומיים, מסיבות רחוב, מופע קווקזי אותנטי, בתים מארחים, אירוע למען החטופים, במות פתוחות, סטנדאפ, מגוון פעילויות לילדים, גלריות פתוחות, פודטראקים ועוד..

בתוך כך, המועצה המקומית פרדס חנה כרכור השיקה בימים אלו יעודי לאירועי “קהילילה לבן” אתר המתכלל את שלל האירועים ומזמינה את תושבי האזור כולו לחוויה קהילתית בלתי נשכחת.

לצפייה בשלל האירועים >>> https://kehilayla-lavan.my.canva.site/2024

במהלך הערב תפעיל המועצה ללא עלות שאטלים שיסיעו את המבקרים בין המוקדים השונים, מידע בנושא השאטלים מעודכן גם הוא באתר האירוע.

חיבור בין הקהילה לעסקים המקומיים
“קהילילה לבן” מהווה הזדמנות ייחודית לחיבור בין חברי הקהילה לבין העסקים המקומיים. עסקים רבים ייקחו חלק באירוע, ויציעו את מרכולתם מה שיאפשר לקהל ליהנות מחוויה עשירה תוך כדי תמיכה בעסקים המקומיים. האירוע ישמש כמנוף לקידום הכלכלה המקומית ולחשיפת העסקים לקהל רחב יותר.

חיבור העסקים והקהילה הוא אבן יסוד במדיניות ראש המועצה יוני חכימי ומ”מ וסגנו אייל כגן שמטרתם לקדם את החיים הקהילתיים בפרדס חנה כרכור, לחזק את תחושת השייכות של כלל הקהילות ולחשוף את הייחודיות של קהילות היישוב הן בפני התושבים והן בפני המבקרים.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן