בסופרמרקט כושל לשעבר בבנימינה שהוסב למחסן רובוטי, מתיימר סטארט־אפ קטן של עשרה עובדים בשם “סופר דופר” להכניס את העוף בשקל לכיס הקטן ובאותה הזדמנות לשנות מהיסוד את עולם קמעונאות המזון. כך פורסם בכתבה בעיתון הארץ. 

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, קנייה בסופר היא הצלע השלישית במשולש ההוצאות הביתיות העיקריות, המגולם בקלישאה הכלכלית השחוקה מכולן, “להביא לחם הביתה”: להביא (תחבורה), לחם (מזון), הביתה (דיור). מתוך השלוש, רק הוצאות הסופר תלויות בקמעונאות שוטפת, ובמובן הזה מדובר בשוק הכי גדול, תובעני, מעיק, וזה שמגלגל הכי הרבה כסף בעולם. סופר דופר מבטיחים להביא לך את הלחם הביתה במחיר רצפה — “לפחות 20% יותר זולים מכל המתחרים” — ללא דמי משלוח, ובכל זאת להישאר רווחיים בענף שבו רבים מפסידים.

“אם היינו מספרים שהמצאנו בעצמנו את הרובוט שפותר את כל הבעיות, היינו מבינים אם הייתם חוזרים ברכבת הקרובה, שוכחים מהפגישה הזאת וחוסמים אותנו בטלפון”, אומר רן פלד, סמנכ”ל השיווק של סופר דופר. הם לא המציאו את הרובוטים, אלא הזמינו אותם מסין, אבל לדבריהם, הם פיתחו תוכנה שיודעת להפעיל אותם כמו שאיש לא יודע. בעזרתם הם הקימו מרכז אספקה אוטומטי ודל במיוחד בכוח אדם, שלפי הבטחתם ימכור מוצרי מכולת אונליין במחירים שוברי שוק ויספק אותם בו ביום.

לכתבה המלאה
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן