מגדלור ניוז


מאת: מערכת האתר | 6.8.24 | 19:33
עדכון ראשון: 29.10.2023

שנה טראגית למשפחת בן סניור – שהתגוררה בשנים האחרונות באור עקיבא: דניאל ז”ל נרצחה בטבח במסיבת הנובה ב-7.10.2023, שלושה שבועות לאחר מכן נפטרה אימה, פרי בן סניור ז”ל, והשבוע הלך לעולמו אביה של דניאל, יעקב בן סניור ז”ל. 

הלווייתו של יעקב בן סניור נערכה ביום שני 5.8.2024 בבית העלמין ירקון, והמשפחה יושבת שבעה ברחוב העצמאות 26 ב’ באור עקיבא.

אילנית חפוטה, מנהלת עמותת “מאיר פנים – קרן אור קיסריה” באור עקיבא ציינה הערב: “אבא של דניאל סניור (שנרצחה בנובה) נפטר אתמול, האם נפטרה כשלושה שבועות אחרי הרצח במזעזע של דניאל. אנא גשו לנחם, גשו להשלים מניין. אנא חבקו את שני האחים שנותרו והגיעו”.

כאמור, דניאל בן-סניור, שמשפחתה מתגוררת באור עקיבא והיא עצמה התגוררה בעיר במשך כשנה, נרצחה במסיבת הטבע שנערכה סמוך לקיבוץ רעים בדרום הארץ, בשבת ה-7.10.2023, עם תחילת מלחמת “חרבות ברזל”. ב-29.10, כשלושה שבועות אחרי, טרגדיה נוספת פקדה את המשפחה, כאשר אימה של דניאל ז”ל, פרי בן סניור ז”ל, הלכה לעולמה.

שיקו חגאג’, פעיל ציבור בעיר, ביקר בניחום אבלים את משפחתה של בן סניור ואת אב המשפחה שישב שבעה ואמר אז: “האמא התגוררה יחד עם הבת באור עקיבא. האמא היתה סעודית וכשדניאל נרצחה האחים לקחו אותה לבית אבות ברעננה. הם סיפרו לי שזה עניין יקר מאוד אבל אין להם ברירה אחרת. כשישבתי איתם באחד הימים, פתאום הגיעה המטפלת הזרה של האמא וזעקה. בכתה על דניאל. זה קרע לי את הלב ממש”.

הלווייתה של דניאל בן סניור נערכה בבית עלמין ירקון והמשפחה ישבה שבעה ברחוב הנביאים 2 אור עקיבא.

בעיריית אור עקיבא פרסמו מודעת אבל: “עיריית אור עקיבא משתתפת בצערה של משפחת בן סניור על מותה של דניאל ז”ל, שנרצחה על ידי בני עוולה בדרום הארץ. יהי זכרה ברוך”.

בן סניור היתה אזרחית ישראלית אמריקאית. באתר CNN נכתב כי “דניאל בן סניור השתתפה בפסטיבל נובה ודווחה כנעדרת. דניאל בן סניור, ילידת לוס אנג’לס, היא אזרחית ישראלית-אמריקאית בת 34 שנה שחיה את רוב חייה בישראל, לדברי אביה. דניאל עבדה בפסטיבל נובה עם קבוצה של מארגני אירועים, אמר אביה”.

צילום מסך: אתר CNN

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן