מגדלור ניוז

המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד האחים אסי כ’ (26) ויקיר כ’ (23), תושבי העיר, בגין ריבוי עבירות איומים, לאחר שעל פי החשד איימו על קבלן השיפוצים שעבד בבית סבם.

על פי כתב האישום, ב-16.2.2022 החל קבלן השיפוצים עבודת שיפוצים בבית סבם של הנאשמים באור עקיבא וכן גבה 500 שקלים מאביהם. באותן הנסיבות ולאחר מספר שעות עבודה בבית הסב, החליט המתלונן לחדול מעבודתו ועזב את המקום. בתגובה לכך, שלח אחד הנאשמים הודעה לטלפון הנייד האישי של הקבלן ודרש ממנו להשיב את הכסף שגבה, אך הקבלן השיב כי: “אין לי מה לדבר איתכם.. אני אתן חצי עבדתי היום בזה זה נגמר”.

// אילוסטרציה, להמחשה. צילום: PEXELS

בתגובה איים הנאשם בהודעה נוספת: “אם אתה לא תבוא לאבא שלי, אני אזי.. אותך כמו שבחיים לא זי.. אותך, ברחת שלא באתי עם 500 שקל אתה חושב אנחנו משפחה של מ* ואני אבוא לתוך הבית ואני מבטיח לך, תענה, שניה, תענה, תענה, שניה..” כתב. המתלונן השיב כי הוא יחזיר את הכסף בהמשך, אך הנאשם המשיך ואיים בפגיעה בו, תוך קללות וגידופים.

במקביל לדברים, איים נאשם 2 בפגיעה בגופו ובחייו של הקבלן, תוך שהוא שולח לו הודעות מוקלטות בוואטסאפ. בין היתר אמר: “יא בן זונה לקחת למישהו זקן 500 שקל, נהיית גבר יא בן שר… אתה מפחד לענות לטלפון… אל תדאג כולם מחפשים אותך בחדרה, אני מבטיח לך שאתה בחדרה לא תוכל להסתובב, אבל ברגע שיראו אותך בחדרה, או שתצא מהבית שלך במחתרת הקטנה אני מבטיח לך שאתה תאכל בכל הגוף שלך דקירות…” איים והוסיף כי “כל העולם מחפש אותך, מבטיח לך עשית טעות גדולה אחי… תמשיך לא לענות… חדרה קטנה בסוף של דבר תיפול אצלנו בידיים…”

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן