מגדלור ניוז

המזגנים בספרייה העירונית באור עקיבא שבו לעבוד: בעקבות התערבותו של יו"ר הנהלת המתנ"ס יצחק נסימי, מנהלת המתנ"ס קולט ריימונד, ונציגי עירייה, תוקנה התקלה הטכנית במערכת המיזוג. 

נסימי מציין השבוע כי בעקבות סיור שערך במקום עם גורמי המקצוע, שעסק במיפוי התקלה וביצוע בכפוף ללוחות ‏זמנים, "אני שמח לבשר שהתקלה טופלה- יש מזגן בספרייה! תודה לראש העיר שמחה יוסיפוב ומנכ״ל העירייה יעקב נתניהו שנרתמו לטובת העניין והתוצאה. בהזדמנות זו, אני מזמין אתכם להצטרף לקבוצת עדכונים שקטה, שבה אעדכן בקרוב על אירוע חודש הקריאה המרכזי שמתוכנן להתקיים בספרייה ללא עלות".

מנהל הספריה יוסף אבוחצירא בירך על הטיפול וציין: "בשמי, בשם עובדות הספרייה, ובשם קהל הספרייה, אני מודה ליו"ר הנהלת המתנ"ס איציק נסימי, שהביא לפתרון יעיל ומהיר, לאחר תקלה ששבה וחזרה במהלך השנים. מדובר בתקציב לא קטן – ואנו מודים לו על שהביא לפתרון הבעיה".

בתחילת החודש שעבר דיווחנו על תקלה חוזרת במערכת המזגנים בספרייה העירונית באור עקיבא שלא טופלה. "חם, חם מאוד, וממש קשה לבקר בספרייה בתנאים האלה", סיפרה קוראת ותיקה בספרייה.

ימי הקיץ החמים כבר כאן, ובכל מוסד ציבורי מערכות המזגנים הן מהחשובות הן למבקרים והן לעובדים על מנת לצלוח את התקופה החמה בצורה נעימה יותר. בספרייה באור עקיבא, כאמור, מזה תקופה ארוכה מאוד, קיימת תקלת מיזוג שמשפיעה על עובדי המקום והן על המבקרים בה.

 

ספריית אור עקיבא

איציק נסימי, יו"ר הנהלת המתנ"ס וחבר מועצת העיר עדכן בראשית השבוע (א', 9.6) כי קיים סיור רב-משתתפים בנוכחות מנהלת המתנ״ס, נציגי לשכת מנכ״ל העירייה, מנהל האחזקה, ונציגי חברת ׳אלקטרה׳. "במהלך הסיור, הסברתי לנציגי ׳אלקטרה׳ על האזורים בהם תושבי העיר אינם יכולים לקיים שגרת ביקור תקינה", ציין נסימי. "סוכם בשלב ראשון על מיפוי התקלה, ולאחר מכן המשך ביצוע בכפוף ללוחות זמנים".

בתוך כך, ספריית אור עקיבא מחפשת מנהל חדש, עם יציאתו לגמלאות של המנהל המיתולוגי יוסי אבוחצירה. המתנ"ס, המפעיל את הספרייה, פרסם מודעת דרושים למנהל/ת החדש/ה וניתן להגיש מועמדות עד ליום 20/6/2024.

ועוד בספרייה: בשיתוף מפעל הפיס, מכשיר הקריאה הדיגיטלי המתקדם בעולם נחת בספרייה ויסייע ללקויי ראייה ואנשים עם קשיי למידה.

עדכון ראשון: 10.6.2024. 

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן