מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז  |  13.8.24  |  18:00

עדכון ראשון: 24.6.24 | 19:38

בפעם המי יודע כמה: תושבים בשכונת ‘אור ים’ באור עקיבא, דיווחו בימים האחרונים (10.8) על קן צרעות נוסף שהתנחל בשכונה, הפעם בגן משחקים ברחוב לבונה. “על אחד המתקנים יש למעלה קן צרעות. זה עלול להיגמר לא טוב”, אמרו תושבים שהפצירו לעדכן את המוקד העירוני ומחלקת התברואה בנושא על מנת שהקן יוזז מהמקום.

נזכיר כי ביוני 2024, תושבת שכונת אור ים באור עקיבא נתקלה בבעיה מדאיגה בגן שעשועים מקומי בשכונה. בסמוך למגלשה כחולה בגן שעשועים בלב השכונה דווח על קן דבורים שהתגלה במגלשה הגבוהה בגן, מה שהוביל לדבריה לעקיצות של מספר ילדים.

התושבת ניסתה ליצור קשר עם המוקד העירוני לדבריה, כדי לדווח על המצב ולבקש טיפול מיידי. לצערה, נמסר לה כי “המוקד סגור”. עם זאת, המוקד העירוני באור עקיבא מופעל על ידי גוף חיצוני וזמין 24/7, וייתכן כי מדובר בתקלה.

תושב אחר הביע דאגה מכך שאין מענה זמין בשעות שבהן ילדים עדיין משחקים בגני השעשועים. בינתיים, הורים בשכונה קוראים לתושבים להימנע מלהשתמש במגלשה הגבוהה בגן הכחול עד שהבעיה תטופל.

 

צפו: ההפתעה המפחידה והלא נעימה שהמתינה על שער החנייה בשכונת אור ים באור עקיבא (וידאו)

09/03/2024 | 20:55
בתחילה זה נראה כמו גוש לא ברור על שער חשמלי בכניסה לחניון בשכונת אור ים באור עקיבא אך כשהמצלמה התקרבה – ניתן היה לראות בבירור: מדובר בנחיל דבורים ענק שהתנחל על השער.

העניין עורר בהלה לצד רתיעה בקרב תושבי השכונה. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראה נחיל הדבורים ברחוב אילות השדה בשכונה, שהתנחל על שער הכניסה לחנייה משותפת ברחוב. לוידאו המלא

עקוב
Notify of
guest
4 .
Inline Feedbacks
View all comments
נמאס להיות הכלבה של העירייה
נמאס להיות הכלבה של העירייה
14/08/2024 13:37

איכס אור ים בדרך להיות אור עקיבא

דילוג לתוכן