מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז  |  28.8.24  |  10:26


האוניברסיטה הפתוחה תקדם השכלה גבוהה לעובדי עיריית חדרה.  עיריית חדרה החליטה להתקשר עם האוניברסיטה הפתוחה במטרה לאפשר לעובדי העירייה ללמוד לתואר ראשון במדעי החברה והרוח עם דיפלומה בשלטון מקומי. ההחלטה התקבלה בוועדת המכרזים של העירייה.

קמפוס האוניברסיטה הפתוחה גבעת חביבה | מגדלור ניוז קליק

לפי ההסכם, האוניברסיטה הפתוחה תקיים את הלימודים בחדרה, במרכז “פסגה”, פעם בשבוע. זאת בהמשך לשיתוף פעולה קודם בין העירייה לאוניברסיטה, במסגרתו סיימו 12 עובדים תואר ראשון לפני כשלוש שנים.

בוריס בר, נציג העירייה, הסביר כי קיים קושי בלימודים מרחוק דרך האוניברסיטה הפתוחה, ולכן הוחלט על מתן מקום פיזי ללימודים. הוא ציין כי התקיימו ועדות מלגות ובחירת עובדים בשיתוף משאבי אנוש, ונבחרו עובדים העומדים בתנאים ובעלי אופק קידום בעיריית חדרה.

דגנית זילבר, מנהלת אגף ההון האנושי, הגישה חוות דעת לפיה האוניברסיטה הפתוחה היא ספק יחיד למתן השירות. היא ציינה כי בוצע פרסום בעיתונות ולא התקבלו פניות בנושא.

תקופת ההתקשרות תהיה למשך 3 שנים עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות. העירייה תקבל מהאוניברסיטה כסף עבור השכרת המקום ותעביר אותו למלגות.

ועדת המכרזים אישרה את בוריס בר ודגנית זילבר כמומחים לעניין ספק יחיד, ואישרה את האוניברסיטה הפתוחה כספק יחיד ללימודי תואר ראשון במדעי החברה והרוח עם דיפלומה בשלטון מקומי עבור עובדי העירייה.

בצלאל יחלו בלימודי חוץ בעמק חפר
בשורה אקדמית ואמנותית גדולה: היחידה ללימודי חוץ בצלאל מגיעה לבית הראשונים בעמק חפר. מהמועצה נמסר כי “בימים אלו עמל צוות היחידה ללימודי חוץ והמשך בצלאל על הקמת שלוחה חדשה בבית הראשונים עמק חפר בשנה”ל הקרובה. פרטים נוספים נמצאים בפייס במועצה”.

בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים היא מכללה אקדמית לאמנות, עיצוב ואדריכלות. המוסד נוסד בשנת 1906 והיה בית הספר הראשון לאמנות בארץ ישראל במאה ה-20. העבודות שנוצרו בבית הספר על ידי תלמידיו נחשבות לראשיתה של האמנות החזותית הישראלית. כיום לומדים בבצלאל למעלה כ-3,000 סטודנטים וסטודנטיות לקראת תואר ראשון ושני במגוון רחב של תחומים – עיצוב תעשייתי, עיצוב קרמי וזכוכית, תקשורת חזותית, אמנות, אמנויות המסך (אנימציה ווידאו), צילום, צורפות ואופנה, ארכיטקטורה ועיצוב אורבני, תואר עיוני בתרבות חזותית וחומרית ומדיניות ותיאוריה של האומנויות.

 

יריד מלגות לימודים יוצא לדרך בחדרה
העירייה הודיעה על יריד מלגות לימודים של עיריית חדרה ומפעל הפיס תשפ”ה 2024-25. ביריד תפגשו את נציגי תכניות המלגות השונות שפועלות בעיר, תשמעו על תנאי הקבלה, הגשת המועמדות ותוכלו לבחור את המלגה שהכי מתאימה לכם!
מה עוד מתכונן? עמדת וופל בלגי, תא צילום וגם שי מאיתנו ל- 100 הסטודנטים הראשונים שיגיעו ליריד.
רביעי, 11.9, בשעה 19:30 במרכז צעירים חדרה (הנשיא 15)
הכניסה ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש בקישור>> https://bit.ly/3MrIa6x
להסדרי הנגשה ופרטים נוספים צרו קשר: 04-6331787

עקוב
Notify of
guest
6 .
Inline Feedbacks
View all comments
דן מנוס
דן מנוס
21/06/2024 18:21

בזבוז כספי ציבור כדי לקבל תוספת משכורת בתפקידים ממוצאים

1 2 3 6
דילוג לתוכן