מגדלור ניוז

רצח הלילה (בין רביעי לחמישי, 26-27.6) במרכז פרדס חנה-כרכור: שני צעירים נורו למוות במרכז המושבה ברחוב הדקלים, סמוך לחנות ירקות בה ככל הנראה הם עובדים. 

הנרצחים, ששהו ברכבם, הם שני האחים מוסטפא וכרם אבו חאמד. בשעה 02:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על 2 פצועים מירי בפרדס חנה כרכור. חובשים ופראמדיקים של מד”א דיווחו על שני צעירים בני 19 ו-20 ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

צילום: דוברות מד”א

חובש רפואת חירום במד”א שילה הלוי סיפר כי “2 הצעירים ישבו מחוסרי הכרה ברכב כשהם סובלים מפציעות ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אך למרבה הצער הפציעה שלהם הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם”. אמיר נגר ואהרון ויספיש חובשי איחוד הצלה מסרו: “מדובר בשני צעירים בגילאי העשרים שאותרו ירויים וללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותם בזירת האירוע”.

המשטרה הוזעקה למקום והחלה בחקירת האירוע ואיסוף ממצאים. בתקופה האחרונה נחקרים בימ”ר חוף חשדות למעורבות של גורמי פשיעה מג’סר כחוליות ביצוע של ארגון פשע גדול מאום אל-פחם, וייתכן כי האירוע הלילה קשור לכך. המשטרה חוקרת את המקרה.

 

בעקבות מותם של האחים עדכן ארגון יוזמות אברהם, כי 106 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מתוכם 4 נשים, 102 אזרחים, 4 תושבים.

91 מהקורבנות נורו למוות, 32 מהקורבנות היו בני פחות מ-30, 4 נשים בין הקורבנות, 1 נורה בידי שוטרים, אישה אחת נפגעה בשנת 2023 ומתה השנה. בתקופה המקבילה אשתקד היו 106 קורבנות.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן