מגדלור ניוז


מערכת מגדלור ניוז | 19.9.2024 | 20:09
עדכון ראשון: 27.7.2024


סיירת זכרון יעקב יוצאת לדרך | צילום: מהעמוד של אלי אבוטבול

לאחר כחודש וחצי של פעילות משמר המושבה וביצוע הערכת מצב לדיוק אופן הפעולה במהלך היממה, החליט ראש מועצת זכרון יעקב אלי אבוטבול כי במהלך שעות הלילה, משעה 23:00 ועד השעה 07:00 יפעלו 3 ניידות משמר המושבה.

בין השעות 23:00-24:30 הניידות יסיירו בכניסות למושבה, בין השעות 24:30-05:30 יבוצעו סיורים בתוך השכונות להגברת ההרתעה ולמתן מענה וסיוע כאשר יידרש, ובין השעות 05:30-07:00 יערכו סיורים בכניסות למושבה.

“אנחנו נבחן בכל עת את הפעילות של משמר המושבה ונמשיך לפעול למען תחושת הבטחון של תושבי המושבה”, הוסיף אבוטבול.

בחודש יולי פרסמנו כי ראש מועצת זכרון יעקב, אלי אבוטבול, הודיע על חדשות משמעותיות לתושבים בנושא הביטחון האישי, אחד הנושאים המרכזיים שמטרידים את התושבים בתקופה זו. מאז תחילת כהונתו, עבד אבוטבול על יישום פרויקט “משמר המושבה” במטרה להגביר את הביטחון האישי של תושבי היישוב. בין היתר, בלילות יהיו סיירים ושוטרים שיפעלו בכניסות ליישוב על מנת לבדוק שאין בעיות מבין הנכנסים למושבה.

אבוטבול מסר: “הביטחון הכל כך חשוב של מושבתנו היקרה יוצא לדרך – משמר המושבה. זה פרויקט שעמלתי עליו מרגע כניסתי לתפקיד, והוא יחל את פעילותו בתאריך 4 באוגוסט. 3 ניידות חדשות של המשמר, כל ניידת עם לוחם בעל נשק, 24 שעות ביממה פטרול ברחבי המושבה. בלילה הניידות יסגרו את הכניסות ליישוב לוודא שלא נכנסים אנשים בעלי כוונות רעות.

“אנחנו נשים את הביטחון שלכם ושל ילדיכם לפני הכל. אציין שגם תחנת זכרון, ומפקד התחנה הם חלק מהפרויקט והם יסייעו לנו במערך מתנדבים נוסף בשעות הלילה. בהצלחה לכולנו”.

בנוסף, ציין אבוטבול שתחנת המשטרה בזכרון יעקב ומפקדה יהיו חלק מהפרויקט ויסייעו במערך מתנדבים נוסף בשעות הלילה.

אבוטבול הוסיף: “כל הרשויות שחושבות ביטחון הבינו שאם לא יגבירו את הביטחון – זה יהיה להם לרועץ. אני החלטתי שאני הולך על זה. נושא הביטחון זה הכי חשוב. יש לנו 3 כניסות מרכזיות ויש צורך לראות מי נכנס בשעות הקטנות של הלילה. בנוסף, יהיו פטרולים 24 שעות ביממה על מנת להגביר את הביטחון האישי, פריצות, אירועים פליליים וכדומה. בנוסף, יש התגודדויות, השתלטות על פרקים ועוד. דיברתי על כך גם עם מפקד תחנת זכרון יעקב”.

עקוב
Notify of
guest
34 .
Inline Feedbacks
View all comments
אורח
אורח
05/08/2024 18:28

טפשות אי אפשר לרפא
לא מבינים שברגע שיסגרו בגטאות גם היציאות שלהם בעתיד יוגבלו ועל כל פיפס יצטרכו לבקש רשות מהממסד

1 32 33 34
דילוג לתוכן