מגדלור ניוז

— [ידיעה מתעדכנת] —

12:56 | יודעים היכן המרחבים המוגנים שלכם ברחבי העיר או המושבה? באתרי הרשויות המקומיות באזור חדרה יש לרוב את רשימת המקלטים הציבוריים – שכדאי להכיר.
חדרה

אור עקיבא

פרדס חנה-כרכור

בנימינה-גבעת עדה

זכרון יעקב

 

10:25 | בעקבות המתיחות הביטחונית בצפון, הוחלט על סגירת המרחב האווירי מקו חדרה וצפונה. גורם צבאי אמר כי “רשות שדה התעופה הוציאו הנחייה מטעמם בנושא”.

ההנחיה מגיעה בעקבות חיסול רמטכ”ל חמאס חאג’ מוחסיין אתמול בערב (30.7). ראש הממשלה ושר הביטחון התכנסו אמש בהתייעצות ביטחונית והערכת מצב תתקיים גם בצהריים (31.7).

מוחסיין – דמות בכירה מאוד בחיזבאללה הופגז בדחיה בלב בירות שבלבנון אתמול (19:55). גורמים ישראלים אמרו כי המלחמה, אם תפתח, תהיה בגלל הצד השני וכי ישראל לא רוצה את הרחבת המערכה. גורמים במערב ציינו על הפיצוץ בביירות – זו תקיפה ישראלית.

 

30.7.24
20:45 | דובר צהל מסר כי “צה״ל תקף באופן ממוקד בביירות את המפקד האחראי לרצח הילדים במג׳דל שמס והרג אזרחים ישראלים רבים. בשלב זה, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף. במידה ויהיו שינויים נעדכן”. מדובר ככל הנראה של חאג’ מוחסיין – רמטכ”ל חיזבאללה.

סביבות 20:45 עדכן פיקוד העורף כי נכון לעכשיו אין שינוי במדיניות ההתגוננות בגזרת המחוז. יש להמשיך להתעדכן בערוצי התקשורת ויישומון פיקוד העורף.

אחר הצהרים (30.7) ברשתות החברתיות הופץ דיווח על תחנת הכוח בחדרה ועל פינוי עובדים לכאורה מהמתקן. גולשים שנחשפו לפרסומים טענו כי מדובר בהתכתבות פנימית בקרב העובדים, ואחרים טענו כי הדבר קשור לחלק מהעובדים הלא חיוניים במקום.

בהמשך דיווח הכתב המשפטי של ישראל היום, יאיר אלטמן, כי אין מדובר באירוע בטחוני.
כך או כך, הדיווח עורר בהלה על רקע המצב הביטחוני בצפון, והחשש מהסלמה מהירה מול חיזבאללה בגבול לבנון, עם טילים שעשויים להגיע גם לאזור חדרה.

חברת החשמל הוציאה בהמשך עדכון:  “תחנת הכח אורות רבין פועלת באופן שוטף כבשגרה, לא בוצע כל פינוי של עובדים בתחנה. לאורך כל תקופת המלחמה חלק מנהלי העבודה הוא לא להשאיר עובדים לשעות נוספות במידה ואין עבודה חיונית שנדרשת

מדוברות עיריית חדרה נמסר כי “נכון לעכשיו (שלישי 19:15), אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף”.

עדכון ראשון: 30 ביולי 2024 בשעה 17:31

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
31/07/2024 11:53

מי עושה לכם הגהה מגדלור היקרים? התחלתם עם רמטכל חמאס ועברתם לרמטכל חיזבאללה- רג מדובר באותו אדם. נשמע שהתבלבתם מרוב ארגוני טרור.

דילוג לתוכן