מגדלור ניוז

המשטרה נתקלה בקושי משפטי לאחר מעצרו של חשוד מוכר למשטרה בפרשת פיצוץ מטען חבלה באור עקיבא. החשוד, המזוהה כחבר בקבוצה פלילית משפחתית באזור חדרה, נעצר בחשד למעורבות באירוע ובמקרים נוספים של אלימות.

על פי האתר “מאקו”, למרות חשיבותו המודיעינית למשטרה, החשוד שמר על זכות השתיקה בחקירתו. בדיון להארכת מעצרו, השופטת הביעה ספק לגבי חוזק הראיות נגדו. למרות בקשת החוקרים להאריך את מעצרו, הסנגור טען להיעדר ראיות מספקות.

בסופו של דבר, השופטת החליטה לשחרר את החשוד בשל חוסר בראיות מספיקות. במקביל, נער בן 16 שנעצר בקשר לפרשה במסגרתה נשלח לזרוק רימון על בית באור עקיבא – שוחרר גם הוא לאחר יממה.

בתווך נרשמה ביקורת נגד המשטרה על מעצרים ללא ביסוס ראייתי מספק, מה שמוביל לשחרור החשודים בבית המשפט, כאשר האירוע מדגיש את האתגרים בהתמודדות המשטרה עם פשיעה מאורגנת באזור.

בתחילת יולי פרסמנו על חשד כי רימון רסס הושלך במהלך לילה (3.7) לדירת מגורים ברחוב הרב חי טייב באור עקיבא. מדובר כאמור ברימון רסס המסוכן פי כמה מרימון הלם. באירוע לא היו נפגעים. החשד הוא כי הרימון כוון לבנו של הדמות המוכרת שהמתגוררת באזור זה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

במקרה נוסף, ב-22.7 קצת אחרי השעה חצות, החריד פיצוץ עז את רחוב מור שבשכונת אור ים באור עקיבא.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן