מגדלור ניוז

ארבעה גברים נעצרו בחשד כי היו מעורבות בגידול מאות שתילי סם במעבדת סמים בדירה בחדרה.
החשודים שנעצרו על ידי שוטרי תחנת חדרה הם: י”ס (31) מכרמיאל, ש”ג (26) מנתניה, א”מ (52) מחדרה ו-ע”ק (27) מכרמיאל.

על פי המשטרה, ב-5.6, בצהריים, בוצע חיפוש בבית דו דומתי בכתובת ברחוב תרנ”א בחדרה ונמצאה מעבדה לגידול סמים שבה אותרו 316 שתילי מריחואנה במשקל כולל של 147 ק”ג ברוטו. כמו כן,  נמצא קנאביס בכמות שלא לצריכה עצמית.
לצד תפיסת הסמים, נתפסו אביזרים ששימשו לגידול הסמים וכן עלה חשד כי לצורך גידול הסמים ותפעול המעבדה ביצעו החשודים גניבת חשמל באמצעות חיבור פיראטי.

לאחר חקירה ראשונית, הארבעה נכלאו והובאו לאחר מכן לבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בשמונה ימים.
מדברי נציג המשטרה בתחילת הדיון בעניינם של החשודים, שמיוצגים על ידי עורכי הדין ג’קי סגרון ומיקי סיבוני,  עלה כי חלק מהחשודים מוכרים למשטרה.

עוד עלה מהדיון כי הארבעה נתפסו בדירה ומסרו לטענת המשטרה גרסאות שמעלות תהיות. כאשר נשאלו לגבי הסמים, חלקם שמרו על זכות השתיקה.

כמו כן התברר כי השוטרים הגיעו אל הדירה מבלי שהיה ברשותם צו חיפוש. בהקשר לכך, נציג היחידה החוקרת סירב לחשוף האם היה בידי השוטרים מידע מוקדם ואת השתלשלות הדברים שהובילה את בלשי המשטרה אל המקום.

נציג המשטרה סירב לחשוף את חלקו של כל אחד מהחשודים ואת הראיות, אך כן הודה כי נתפסו ראיות.
כך או כך, בתום דיון בעניינם של הארבעה, השופט אביהו גופמן, שעיין בחומרי החקירה ושמע את טיעוני הצדדים, קבע כי קיים חשד סביר כי החשודים מעורבים במיוחס להם והאריך את מעצרם ב-5 ימים, על מנת לאפשר למשטרה לבצע את פעולות החקירה הנדרשות.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן