מגדלור ניוז

בבית הספר הפרטי לחינוך מיוחד ולבעלי צרכים מיוחדים של בית אקשטיין בפרדס חנה-כרכור, לומדים עד ה-16.8. מדובר בבית ספר בניהול פרטי ולא בניהול המועצה המקומית. כעת טוענים הורים כי בית הספר שלהם לא ממוגן מפני טילים ומצבי חירום וביתר שאת מאז פרוץ המלחמה.

אחת האימהות אמרה השבוע לרדיו 90 כי התריעה מספר פעמים בפני פיקוח בית הספר מספטמבר הקודם וכי בעלי הרשת לא רצו ביקור של אנשי פיקוד העורף במקום. “לא מזיזים ילדים כאלה ממקום למקום כי זה מערער אותם”, אמרה. “צריך לפעול כמה שיותר מהר ליצור מיגון מיידי”.

משרד החינוך מסר כי “אנו נמצאים בקשר עם ההורים. המשרד פועל על פי הנחיות פיקוד העורף והיכן שיש פערי מיגון, הצוות פועל על פי עקרון ‘הכי מוגן שיש’. אנו מודעים לרגישות הרבה ולפיכך מוצאים פתרונות חלופיים והם יועברו לבית ספר אחר בזמן הזה”.

מבית הספר נמסר: “בית הספר עומד בכל דרישות החוק ופועל על פי הנחיות משרד החינוך. השבוע התקיימה הנחיה לפנות מוסדות ללא מיגון מתאים למקומות חלופיים וכך בית הספר יפעל”.

מהמועצה נמסר: “מדובר בבית ספר פרטי תחת בית אקשטיין כמוכר שאינו רשמי. לאור המצב כינס ראש המועצה פגישה עם אנשי בית הספר בה הבהיר כי האחריות היא על הנהלת הרשת בתיאום עם עם פיקוד העורף”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן