מגדלור ניוז


מאת: נועם מור | 13.8.2024 | 20:08


תזמורת מרכז המוסיקה בניצוחו של צח גרטנר, בשנת 2019, במהלך צעדת אור עקיבא-קיסריה. צילום: התזמורת

זעזוע וכעס בקרב אורחי מרכז המוסיקה באור עקיבא: לאחרונה נודע למגדלור ניוז כי צח גרטנר, מנהל המרכז, זומן לשימוע לפני פיטורים. 

לאחרונה נסגר מרכז המוסיקה באופן זמני לאחר שבמסגרת ביקורת שנערכה על ידי קצין כבאות והצלה, נמסר דוח ליקויים לעירייה שלאחריו נסגר המרכז על מנת לטפל באותם ליקויים.

ברכה רקח יוכלמן, מראשונות הנגניות בתזמורת מרכז המוסיקה העירוני, עליה מנצח צח גרטנר, כתבה היום בפוסט שפרסמה ברשת הפייסבוק כי היא וחבריה לתזמורת הזדעזעו לשמוע כי גרטנר זומן לשימוע לפני פיטורים.

“הזדעזענו מאוד לשמוע שזימנו את צח גרטנר מנהל הקונסרבטוריון לשימוע על פיטורים, לאחר שניהל באופן מוצלח מאוד”, היא ציינה. “אני ברכה יוכלמן רקח ממקימי התזמורת. חרב עלינו עולמנו. כמובן מי שלא מנגן לא יוכל להבין אותנו. הבאנו כבוד לאור עקיבא. השתתפנו בכנס תזמורות ארצי בכפר סבא כל שנה עם תעודות הערכה. הופענו במקומות שונים בארץ, בבתי אבות הלכנו לשמח וכמובן הכל בהתנדבות. איך אפשר לעשות דבר כזה.???!!!!”

צפו בתזמורת באירוע להעלאת המוראל מחודש נובמבר האחרון >> 

 

עקוב
Notify of
guest
8 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
14/08/2024 11:34

אם ביבי יכול למנות את בן גביר נער הגבעות לשר לבטחון לאומי, אם בארזים נפלה השלהבת, מה יגידו אזובי הקיר? משתתפת בצערך ובצער חבריך וחברותיך

דילוג לתוכן