מגדלור ניוז


שרון לוי  |  11.9.24  |  20:35


שלושה תושבי חדרה ואור עקיבא, בהם בעל ואישה, נעצרו לפני ימים אחדים בחשד למעורבות בהתנכלויות תוך שימוש בנשק חם.
השלושה, שנעצרו על ידי שוטרי תחנת חדרה, הם:
ר”מ (50) מחדרה
א”ק (45) מחדרה
י”י (38) מאור עקיבא

השלושה נעצרו בחשד כי היו מעורבים, כל אחד על פי חלקו, בהשלכת רימון ואירוע ירי. לאחר חקירה ראשונית, השלושה נכלאו והובאו בהמשך לבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם במספר ימים.

על פי החשד של המשטרה, השלושה היו מעורבים מהלך חודש יולי 2024 בהשלכת רימון לעבר בית עסק לממכר מאפים בחדרה. כמו כן, החשוד י”י חשוד גם במעורבות באירוע ירי בשעת בוקר של 28 ביוני לעבר אדם בעת שזה שהה ברכב בחדרה.  לחשודים א”ק ו – ר”מ, שהינם בעל ואישה, יחסה המשטרה גם החזקת סמים בכמות גדולה שנתפסו בביתם.

במהלך הדיונים בעניינם של החשודים סירב נציג המשטרה לחשוף פרטים מהחקירה, ראיות שנאספו בתיק ומה חלקו המדויק של כל אחד מהחשודים.

סנגוריהם של החשודים, עורכי הדין שי לוי ורותם כהן, הכחישו את המיוחס למרשיהם. נציג המשטרה מצידו טען שישנם חומרי חקירה שמחזקים את החשד, אך סירב לחשוף את מהותם. עוד עלה מהדיונים כי החשוד ר”מ קשר את עצמו לסמים שנתפסו, בעוד אשתו הכחישה כל קשר אליהם.

כך או כך, בתום הדיונים, השופטים אביהו גופמן וכרמית פאר גינת, שעיינו בחומרי החקירה ושמעו את טיעוני הצדדים, קבע כי אין בשלב זה יסוד סביר מוצק לחשדות המיוחסים לשניים מהחשודים, בעוד שלגבי החשוד ר”מ ציין השופט כי בנוגע לעבירת סמים שבה הודה קיימות ראיות משמעותיות הקושרות אותו ולגבי השלכת הרימון מדובר בראיות נסיבתיות שאינן ברמה גבוהה.

נוכח קביעות אלו, מעצרו של ר”מ הוארך ב-3 ימים, בעוד ששני החשודים האחרים שוחררו על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים: החשוד י”י הורחק מהעיר חדרה לחודש והחשודה א”ק שוחררה למעצר בית והרחקה מהעסק שלעברו הושלך הרימון.

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
11/09/2024 22:27

בתי משפט ביזיון למה שעבריינים יורתעו ?

דילוג לתוכן