מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז  |  18.9.24  |  17:27


תאונת העבודה לא נפסקות: 
בשעה 16:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על פועל שנפל מגובה במהלך עבודתו בבית עסק ברחוב העצמאות באור עקיבא. חובשים ופראמדיקים של מד”א טיפלו ופינו לבית החולים הלל יפה גבר כבן 55 במצב קשה עם חבלת ראש.

חובשי רפואת חירום במד”א יצחק ועידן אלמלח סיפרו:
“הפצוע שכב על הרצפה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים כשמצבו קשה”.

האירוע מצטרף לעוד מקרי נפילה השבוע. ביום שלישי לפנות ערב נפל פועל מגובה של כ-2 מטר במהלך עבודת שיפוצים בבית בפוריידיס. חובשים ופראמדיקים פינו בן 46 במצב בינוני עם חבלות בגב ובגפיים להלל יפה.

בנתניה נפלו בשבוע האחרון שני בני אדם מגובה – שניהם נהרגו. ביום שלישי (17.9)  בשעה 07:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פועל שנפל מגובה של כ-25 מטר במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב גד מנלה נתניה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על גבר כבן 60 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותו.

פראמדיקית במד”א נועה זוגרי וחובש רפואת חירום יוסף בוסקילה סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב על הרצפה לאחר שנפל במהלך עבודתו, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו פציעותיו היו קריטיות ונאלצנו לקבוע את מותו במקום”.

ובחמישי שעבר, בשעה 10:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פועל שנפל מגובה רב במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב יגאל אלון בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על גבר כבן 50 עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותו.

פראמדיקית מד”א אוריאן לוקץ וחובש רפואת חירום במד”א אלירן אביטל סיפרו: “הובילו אותנו אל הפועל ששכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה רב. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו.”

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן