מגדלור ניוז

______________________________________
דיווחי מגדלור ניוז  |  26.8.24  |  9:15
______________________________________

חדרה: רוכבי קורקינט נפצעו בתאונת דרכים – מצבם בינוני וקל
מתנדבי מד”א־הצלה שרון הוזעקו לרח’ שמעון פרס בעיר בעקבות דיווח על 2 רוכבי קורקינט שנפגעו מרכב. יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד”א העניקו טיפול רפואי ל 2 נערים כבני 13 שמצבם הוגדר בינוני וקל.

דוד ריינר רועי שושן ויוסי בוסקילה חובשי מד״א הצלה שרון, שהגיעו למקום סיפרו: “הגענו למקום האירוע ומצאנו את רוכבי הקורקינט שוכבים על הכביש כשהם בהכרה מלאה כשנער אחד סבל מחבלת ראש וגפיים. יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד”א, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות וקיבועים והם פונו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לביה”ח הלל יפה בעיר כשמצבם מוגדר בינוני וקל.”

יעקב נח ראש סניף איחוד הצלה בחדרה והחובשים ישראל שרביט ויבגני שוורצמן מסרו: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ושני נערים שרכבו יחדיו על קורקינט חשמלי. הענקנו סיוע רפואי בזירה לשני הנערים שנחבלו בפלג גופם העליון באורח בינוני ולאחר מכן הם פונו לבית החולים להמשך קבלת טיפול רפואי”.

בן 21 במצב קשה לאחר תאונה בפורדיס
בשעה 05:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על רוכב אופנוע שנפצע במהלך רכיבה בצומת פוריידיס. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח הלל יפה, צעיר בן 21 במצב קשה, עם חבלה בגפיים.

גבר בן 50 נפל מוגבה בהרברט סמואל בחדרה
בשעה 07:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על פועל שנפל מגובה של כ-10 מטר במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב הרברט סמואל בחדרה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח הלל יפה, גבר כבן 50 במצב בינוני, עם חבלה רב מערכתית.

/// צילומים: דוברות מד״א הצלה שרון; איחוד הצלה; קבוצת נתניה

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן