מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז | 1.9.2024 | 15:40


שלטים שנתלו על ידי “פורום הגבורה” ברחבי זכרון יעקב, עם תמונות של חללי צה”ל ממלחמת חרבות ברזל תחת הכיתוב “במותם ציוו לנו ניצחון”, הביאו לגל של עשרות פניות בקרב תושבי המושבה למוקד 106 בקשה להסיר אותם מהמרחב הציבורי. 

מדובר בשלטים שתלו משפחות שכולות בכל רחבי הארץ במטרה להגביר את רוח הגבורה והקריאה לניצחון, במסגרת מיזם שמצטרף למספר רחב של פעילויות שמקיים הפורום במטרה לחזק את רוח הניצחון ורוח הגבורה.

ראש מועצת זכרון יעקב, אלי אבוטבול התייחס בפוסט שפרסם ברשת הפייסבוק לפניות התושבים וציין כי המושבה מכילה מגוון רחב של דעות והשלטים לא יוסרו – על אף בקשות התושבים.

“עשרות רבות של תלונות, קרוב ל-100, הוגשו למוקד 106 מתושבים שביקשו להסיר את השלטים בטענה שמדובר בגוף פרטי, גוף פוליטי, גוף שמעודד מוות ועוד”, ציין אבוטבול.

“המושבה שלנו הייתה מאז ומתמיד מושבה מכילה , מעודדת שיח חופשי וגם ביקורתי , מאפשרת הבעת דיעה באופן חופשי ודמוקרטי ובטח בסוגיות רגישות וחשובות לכולנו בעם היהודי .
כפי שעודדתי אירועים למען שחרור החטופים , אהובינו ואחינו היקרים הנמקים בשבי , תליית שלטים ברחבי המושבה , אירועים ופעילויות חינוכיות ועוד , איני יכול להתעלם מפורום שהוא א-פוליטי של הורים שאיבדו את היקר להם מכל למען כולנו , ילדים שהלכו ואינם ,חלומות שנגדעו , משפחות שנהרסו , לוחמים שהסתערו בשדה הקרב אל מול מפלצות החמאס ונפלו בכדי שכולנו נמשיך לחיות כאן”.

עוד הוסיף ראש המועצה: “על אף עשרות הפניות חשוב לי להבהיר שלא אתן הנחיה להסרת השלטים של פורום הגבורה, איני יכול בראש ובראשונה כאזרח יהודי, כאיש ציבור נבחר במדינת ישראל לתלוש שלטים של תמונות נופלים ולהשליכם לפח הזבל . רק המחשבה מטורפת וגם אין שום סיבה .

“יכולים לדור יחד אלה לצד אלה . אלו שנלחמו ונהרגו בכדי שהחטופים היקרים יחזרו והחטופים שכולנו מחויבים להחזירם לחיק משפחותיהם במהרה. עם זאת הנחיתי את מחלקת הפיקוח להסיר בזהירות כמה שלטים מאזורים שאסורים בתלייה ולהעבירם למקומות ששם אישרתי תליית שלטים הקשורים לחרבות ברזל ללא כל גוון פוליטי. נתפלל לשלום החטופים וחזרתם הביתה במהרה ונתפלל לנשמותיהם של גיבורי החיל שמתו למען כולנו במאבק הצודק על קיומנו כאן”.

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
10/09/2024 17:10

מה החוצפה הזו? כמו שלאחים לנשק יש את הזכות לתלות שלטים במרחבים הציבוריים והפרטיים שלהם, יש את אותה הזכות לפורום הגבורה לתלות שלטים לטובת החיילים והחטופים כי הם באמת במותם ציוו לנו את החיים.
ומאחר שזו מדינה דמוקרטית אלק???? לכן לכולנו יש את אותה הזכות בישוב / במדינה.
כשאתם כתבתם על הכבישים ביציאות ובכניסות לזכרון “דמוקרטיה” זה היה בסדר ,מה קרה ?התבלבלתם לגמרי!!! זה היה מותר כי זה משרת את השליטה /המטרה שלכם. זכרון שלי לא פחות מזכרון שלכם.חשוב שתרגיעו כמו שהילדים אומרים!!!!

דילוג לתוכן