מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז | 2.9.2024 | 19:17


“הוא כמעט שחט את הכלב שלנו – והוא עדיין מסתובב חופשי ומשוחרר”: זה מה שקרה בשבוע האחרון לתושבת אור עקיבא, שהתהלכה עם כלבה הקטן במרכז העיר, ברחוב רוטשילד סמוך לבניין העירייה והמאפייה הסמוכה.

לפתע הגיח כלב, ככל הנראה מזן רועה גרמני, עם קולר אך משוחרר לחופשי, לפת עם שיניו את הכלב הקטן, טלטל אותו בחוזקה וגרם לפציעה חמורה שהובילה לניתוח חירום. הכלב הקטן, לבסוף, ניצל. במשך דקות ארוכות הכלב הקטן צעק ובכה ביללות קורעות לב.

בעלי הכלב פרסם בהמשך ברשתות החברתיות קריאה לתושבי העיר לסייע באיתור בעלי הכלב המשוטט והמסוכן. “צריכים עזרה דחופה, האם מישהו מכיר את הכלב הזה? הוא פשוט כמעט ושחט את הכלב הקטן שלנו ליד מאפיית אגמי. להבנתי הוא כבר הספיק לתקוף עוד כלבים. בסוף הוא יתקוף ילדים”, כתב.

תושבת אחרת התייחסה אף היא למקרה נוסף של תקיפת הכלב: “הוא תקף את הכלב שלי אישית, משך אותו מהרצועה של הבת שלי וניער אותו בפה שלו. הסתובב איתו ככה עד שרצו אחריו אנשים ושחררו אותו. מסוכן מאוד!!!! התלוננתי בעירייה, והבנתי שאין מה לעשות כל עוד אנחנו לא יודעים מי הבעלים”.

גם היום (שני, 2.9) תועד הכלב המסוכן סמוך למרכז העיר ורחוב רוטשילד – שוב, משוטט חופשי, באין מפריע. “מחכים שיתקוף גם ילדים?”, זעמה תושבת העיר. “חייבים לעצור אותו ולהגיע אל הבעלים שלו”.

הרצל אלמדו, מנהל מחלקת התברואה באגף שפ”ע בעיריית אור עקיבא ציין הערב כי נערכה בדיקה למי שייך הכלב ובכוונתו לטפל בנושא.

עקוב
Notify of
guest
8 .
Inline Feedbacks
View all comments
ישראלי
ישראלי
03/09/2024 06:55

מה זה משנה של מי הכלב. ?
הממונים על שלום הציבור באור עקיבא חייבים לתפוס ולכלוא את הכלב האלים …ומייד !

1 2 3 8
דילוג לתוכן