מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז  | 16.9.24  |  20:46
עדכון ראשון: 3.9.24  |  20:32


באור עקיבא ממשיכים בנוכחות מוגברת של השיטור העירוני בעיר: במסגרת מאמצים להגביר את הביטחון והמשילות, השיטור העירוני מעבה את מערכיו ומגביר את פעילותו ברחבי העיר.

כחלק מההיערכות הביטחונית לקראת החגים, השיטור העירוני של אור עקיבא ביצע (16.9) פעולות בידוק מוגברות בכניסות לעיר. מחסומים משטרתיים הוצבו בכניסה המרכזית, שם ניידות רבות ערכו בדיקות חשודים ורכבים נכנסים.

הפעילות נועדה להבטיח את שלום התושבים ולמנוע אירועי פשיעה בתקופה זו. המשטרה קוראת לציבור לשמור על ערנות ולדווח על כל פעילות חשודה. העירייה מסרה כי הפעילות תימשך גם בימים הקרובים כחלק ממאמץ לשמור על הסדר והביטחון בעיר במהלך חגי תשרי.

נזכיר כי בתחילת החודש (3.9) הוקם מחסום פתע בכניסה לאור עקיבא, הצומת מכביש 4, כאשר שוטרים ערכו בדיקות לכלי רכב הנכנסים לעיר. על פי גורמים בעיר זוהי רק ההתחלה, כאשר מתוכננות פעולות דומות נוספות בעתיד, ייתכן וכבר השבוע.

המחסום מגיע על רקע הסערה שקמה כמה ימים קודם לכן, בעקבות אירוע חריג שהתרחש במוצ”ש ברחוב הנשיא בעיר, עליו דווח לראשונה במגדלור ניוז, והיום לאחר הודעת המשטרה, פורסם בכל הארץ.

לדברי גורם, “מגמת המחסומים תתגבר, כל פעם במקום אחר בעיר. המטרה היא להגביר את הנוכחות, ליצור חיכוך חיובי עם התושבים, למנוע פשיעה ולתפוס עבריינים”.

הגורם הוסיף כי פעולות אלו נועדו להגביר את תחושת הביטחון בקרב התושבים ולחזק את המשילות בעיר. תושבי אור עקיבא יכולים לצפות לראות נוכחות משטרתית מוגברת ברחבי העיר בתקופה הקרובה.

עקוב
Notify of
guest
7 .
Inline Feedbacks
View all comments
מיכל
מיכל
06/09/2024 15:05

העיג כבר מגודרת. עמעט מוכנה להיות עיר של 15 דקות.
כבר שמעתם שממשלת ישראל אימצה את אג’נדה 2021 ואג’נדה 2030??
כבר 1992. הייתם מאמינים??
לאט ובשקט יגנבו את חירותנו. יאחזו באירועים כדי לשכנע שהכלא שהם בונים לנו הוא ממש לטובתנו.
והשבוע.. ישראל יכלה להתנגד להצהרת האו”ם בנוגע לכך ש האו”ם הצהיר שיוכל להכריז על ממשלה גלובלית.
למה צריך את זה??
הכל עניין של שליטה.
וכל עוד אנחנו הכבשים התמימות והעייפות מעול הפרנסה מקבלות ושותקות, ינגסו עוד ועוד חירויות.

שבת שלום

דילוג לתוכן