מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז  |  17.9.24  | 18:04 | ידיעה מתעדכנת


אירוע יוצר דופן: בלבנון מדווחים כי לפני השעה 16:00 (שלישי) על סדרת פיצוצים עם כ-2,700 נפגעים ברובע הדאחייה בביירות ובמוקדים נוספים בבקאע ובדרום המדינה. 

בכלי התקשורת טענו כי גורם חדר למכשירי הקשר של חיזבאללה ופוצץ אותם במכה אחת ובמקביל. “מדובר בהישג טכנולוגי יוצא דופן שניצל פרצה בארגון חיזבאללה”, אמרו גורמים בטחוניים.

מקור בארגון הטרור אמר לעיתון אל-ערבי אל-ג’דיד הקטארי: “לא ניתן לקבוע כרגע את המספר המדויק של המוקדים בלבנון שפוצצו בהם מכשירי קשר של אנשי חיזבאללה. הפיצוצים אירעו במקביל ביותר ממוקד אחד”. בתווך נודע כי בנו של חבר פרלמנט לבנוני מטעם חיזבאללה נהרג. ארגון הטרור הודיע כי יפרסם תגובה בקרוב.

21:00 | עיריית אור עקיבא בהודעה לתושבים: “בהמשך להתפתחויות האחרונות בגבול הצפון, אנו מבצעים הערכות מצב ועומדים בקשר רציף עם פיקוד העורף ועם כוחות הביטחון. לעת עתה אין שינוי בהנחיות ההתגוננות. נשוב לעדכן במידת הצורך”.

18:44 | בעיריית חדרה הודיעו כי בעקבות האירועים האחרונים בלבנון, ראש העיר קיים הערכת מצב עם גורמי הביטחון ופיקוד העורף. “בשלב זה – אין שינוי במדיניות ההתגוננות בחדרה. עיריית חדרה ערוכה לכל תרחיש ופועלת בהתאם להנחיות פיקוד העורף. המוקד העירוני 106 זמין לרשותכם 24/7 בטלפון *4564 או בוואטסאפ 053-4000106. אנא גלו ערנות ודווחו למוקד על כל חשד”.

18:01 | ברשויות אזור חדרה מטים אוזן למצב הבטחוני על מנת להיערך להסלמה נוספת במלחמה – אם וכאשר תגיע בזמן הקרוב. עם זאת ההערכה היא כי חיזבאללה יחקור קודם את האירועים לפני שיגיב, ותגובתו לא תגיע היום.

בפיקוד העורף הודיעו אחר הצהריים לרשויות באזור הצפון כי “אנחנו במחוז, נמצאים במעקב אחר האירועים האחרונים.
בכל התפתחות, אם תהיה, נעדכן אתכם”.

עם זאת, חיל האוויר עם מטוסים לא מעטים פועלים הערב באזור הצפון והגבול הצפוני.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן