מגדלור ניוז

תושב חדרה, בן 23, נעצר בחשד כי היה מעורב באיומים ותקיפה של אדם אחר.
על פי המשטרה, החשוד וחברו תקפו ב9.4 , סמוך לשעה 12:00, אדם במאפייה בעיר – וזאת על רקע סכסוך עם חברו של החשוד. כתוצאה מכך, הקורבן נחבל ונזקק לטיפול רפואי. החשוד נעצר, נכלא ולמחרת הובא לבית משפט השלום בחיפה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

בדיון טען נציג המשטרה כי לאחר האירוע האלים, החשוד עזב את המקום, יחד עם חברו, ברכב.  החשוד קשר את עצמו למקום, אך הכחיש כי היה מעורב בתקיפה וטען כי הוא זה שהותקף.  סנגורו של החשוד, עו”ד אוהד מגורי, טען כי גם מרשו נחבל ונזקק לטיפול רפואי. “מרשי מסר שהוא זה שהותקף, אותו אדם השתולל וניסה לתקוף אותו ואת חברו עם כיסא. אותו מתלונן שוחרר ומרשי עצור”. טען עוה”ד בדיון.

על כך השיב נציג המשטרה כי “ישנם הבדלים מהותיים בין הגרסאות של הקורבן לבין החשוד”. בהמשך הדיון ציין נציג המשטרה כי ישנו אדם נוסף שיחד עם החשוד תקפו את הקורבן…”

אילוסטרציה, להמחשה

כך או כך, טען הסנגור: “מרשי עצור רק מסיבה אחת – כי לא רצה למסור את שם של החבר. יש פה שני אנשים שכל אחד טוען שהותקף ולשניהם יש חבלות. המתלונן ניסה לתקוף עם הכיסא ומרשי בסך הכל הדף אותו לאחר שהוטח בויטרינה”.  במהלך דבריו, עתר הסנגור לבדוק צילומי מצלמות אבטחה ולגבות עדויות מעדים.

בתום הדיון בעניינו, השופטת ג’אדה בסול, קבעה כי קיים חשד סביר אך ברמה נמוכה וכי יש צורך בביצוע פעולות חקירה לשם ביסוס החשד או הפרכתו. מעצרו הוארך בשלושה ימים.

בדיון הבא, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים נוספים. בדיון הצהירה המשטרה כי טרם אותרו עדים אובייקטיביים לאירוע, וכן נכון למועד הדיון לא נבדקו צילומי מצלמות אבטחה.  כמו כן, לא בוצע עימות בין החשוד למתלונן והחשוד לא נלקח לחקירה נוספת.

בתום הדיון, השופט אהוד קפלן, שעיין בחומרי החקירה, קבע כי החשד הסביר הוא נמוך מאוד וכי מדובר בגרסה מול גרסה. עוד קבע השופט כי החקירה לא התקדמה והחשד לא התעצם. כמו כן, אמר השופט כי מאז הדיון הראשון  המשטרה לא עשתה דבר. לדברי השופט, אין סיבה להחזיק את החשוד במעצר עד לאיתורו של אותו אדם ומעצרו.  לאור קביעות אלו, החשוד שוחרר למעצר בית עד 19 באפריל.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן