מגדלור ניוז

זה השבוע ה-17 שהמחאות נגד הרפורמה/ההפיכה המשפטית מתקיימות במוקדים ברחבי הארץ. ההפגנה הרחבה שיותר מתקיימת בקפלן בת”א, אך גם במוקדים הקבועים באזור חדרה מתקיימות הפגנות.

כך למשל, בצומת כרכור הגיעו מוחים משני הצדדים, עם יתרון למתנגדי ההפיכה. ובינתיים, דיווחים מדברים על 2 עצורים בצומת, ככל הנראה נלקחים לתחנת זכרון.

מהמשטרה נמסר כי “בשעות האחרונות פעלו כוחות משטרה ממרחב מנשה לפינוי צומת כרכור, זאת לאחר שמפגינים חסמו לסירוגין את הצומת והתבקשו מספר פעמים ע”י קצין משטרה לפנות את המקום למען שמירה על בטחונם של מפגינים ומשתמשי הדרך.

“בתוך כך, המשטרה עצרה במהלך ההפגנה 2 מפגינים בשנות ה-50 לחייהם שחסמו את הצומת, סרבו להענות לבקשת השוטרים ואחד מהם אף תקף שוטר”.

ובאור עקיבא נמשכת המתיחות בנושא ההפגנות. לאחר שבועות בהן הפגינו מתנגדי המהפכה בלב העיר, עם הפגנות נגד של תומכי הרפורמה, נרשמה הצלחה בקרב התומכים, אשר הצליחו להביא לכך שהמשטרה לא מאשרת את מתחם הכניסה לעיר מכיוון המחלף.

בשבוע שעבר, נדחקו המוחים לאזור חשוך ומבודד יחסית ברחוב השקמים הסמוך.

מההפגנה באור עקיבא. צילום: MBD

השבוע, החליטו מארגני המחאה, לעבור למקום חדש – צומת אור עקיבא סמוך לקניון בכניסה לעיר. בקבוצות הפנימיות של שני הצדדים נערכו להפגנות, כאשר המוחים נגד ביקשו תיגבורת מהפגנות שכנות, ואילו אנשי הימין מאור עקיבא הפיצו את דבר ההפגנה וביקשו להגיע למקום גם כן.

ובחדרה, בצומת המשטרה, צפויה הפגנת מתנגדי רפורמה בצומת המשטרה כמידי שבוע, והפעם עם אורח בדמותו של בוגי יעלון.

.

מחאה בצומת כרכור 29-4-23 – צילום מסך

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן