מגדלור ניוז


דיווחי מגדלור ניוז | 9.10.2024 | 16:12


במהלך הפיגוע הקשה בחדרה שאירע בצהריים (רביעי, 9.10) בחדרה, ביקר באותה העת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר באור עקיבא, בבניין העירייה. 

בפגישה בחדר ישיבות העירייה, עם ראש העיר שמחה יוסיפוב, סגני ראש העיר, עובדי אגף הביטחון בעיר ועובדי עירייה ואנשי שיטור עירוני, הוחלט על תגבור כוחות הביטחון בעיר, ועל שורת צעדים לחיזוק הביטחון בעיר.

בפגישה סוכם כי יוכפל מספר חברי כיתת הכוננות בעיר, כולל אבזור וציוד מיידי ויגויסו שני שוטרים ושלושה פקחים נוספים למערך השיטור העירוני. עוד הוחלט על תקצוב לטובת מצלמות אבטחה וציוד אבטחתי נוסף וכן תיבחן האפשרות להגדלת תקציב הביטחון הקהילתי.

שיקו חג'אג' שהשתתף בפגישה ציין כי לאחר השלמת גיוס כוח האדם, יעמוד מספר השוטרים והפקחים בעיר על 17. הוא הוסיף כי העירייה כבר הקצתה מבנה ותקציב של 1.5 מיליון ש"ח לשיפוץ עבור כוחות הביטחון. בינתיים, השוטרים ישוכנו יחד עם השיטור העירוני במבנה בית הספר רוטשילד הישן.

בפגישה הועלתה בקשת ראש העיר להקים תחנת משטרה במקום הנקודה הקיימת היום, והשר הדגיש כי אור עקיבא אינה עומדת בשלב זה בתנאי הסף להקמת תחנת משטרה מלאה. עם זאת צוין כי נקודת המשטרה בעיר מקבלת קהל – ומדובר בשדרוג השירות לתושב בתחום זה.

בן גביר באור עקיבא. צילומים: לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. פורסם ברשתות החברתיות
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן