מגדלור ניוז

שלושה אירועי אלימות ב-30 השעות האחרונות בחדרה, זאת לאחר שבין חמישי לשישי אירעה קטטה, בשבת אחר הצהריים – אירוע אלימות נוסף וכך גם בלילה שבין שבת לראשון.

האירוע האחרון התרחש בלילה שבין שבת לראשון (7.5). בשעה 00:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על צעיר שנפצע בארוע אלימות, ברחוב שמואלזון בחדרה. חובשים ופראמדיקים של מד”א שהגיעו לזירה, טיפלו בצעיר כבן 21 במצב קשה, עם פציעות חודרות, ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים הלל יפה.

ואתמול, שבת, בשעה 17:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב שבטי ישראל בחדרה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הלל יפה גבר בן 52 במצב בינוני עם פציעה חודרת.

בהמשך, בשעה 18:21 התקבל דיווח נוסף, במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות שהובא ברכב פרטי לחבירה עם צוותי מד”א בכביש 4 סמוך לצומת נחל חדרה. חובשים ופראמדיקים של מד”א טיפלו ופינו להלל יפה גבר בן 24 במצב קשה עם פציעה חודרת.

.

אירוע דקירה בחדרה | צילום רון אלקס, תיעוד מבצעי מד”א

כאמור, בין חמישי לשישי, בשעה 03:34, התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על צעיר שנפצע באירוע אלימות ברחוב יציאת אירופה בחדרה.

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח הלל יפה, צעיר כבן 20 במצב בינוני, עם פציעות חודרות.

/// עדכון ראשון: 6.5.23, 18:22
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן