מגדלור ניוז

בתחום חקירת המשטרה הוגשה (5.6) הצהרת תובע נגד תושב קציר בחשד לדקירה, איומים ומעשה מגונה באשה במהלך התפרצות לביתה בקציר.

ראשיתה של החקירה בתאריך 11.05.2023, עם קבלת דיווח בשעות הלילה בדבר חשד להתפרצות לדירה ביישוב קציר בנוסף לדקירת בעלת הבית בשנות ה-20 לחייה באמצעות כלי חד ע”י החשוד תושב היישוב שעפ”י החשד פרץ לדירתה בזמן שהיא ישנה וביצע בה מעשים מגונים תחת איומים.

צילום אילוסטרציה: פריפיק, @doidam10

בזכות תושייה של הקורבן, הצליחה להזעיק כוחות משטרה אשר הגיעו למקום בתוך זמן קצר ופתחו בחקירה מאומצת שהביאה לחשיפת זהותו של החשוד בתוך זמן קצר ולמעצרו בקרבת מקום.

חקירה מאומצת שהתנהלה במשרד החקירות של תחנת עירון וכללה איסוף ראיות וממצאים מהזירה לצד עדויות שונות ופעולות חקירה מגוונות הביאה לבניית תשתית ראייתית מספקת נגד החשוד המחזקת את החשדות נגדו וקושרת אותו למעשה.

בהתאם לאמור בימ”ש השלום בחדרה האריך את מעצרו של החשוד מעת לעת, וכאמור היום הוגשה נגדו הצהרת תובע ע”י פרקליטות מחוז חיפה בגין המיוחס לו בטרם הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד חשודים בעבירות הפוגעות בביטחון הציבור בכלל ונשים בפרט, ותביא למעצרם וחקירתם במטרה למצות עמם את הדין”.

אירוע זה מזכיר במידה מסוימת את האירוע האונס המחריד שהתרחש בגדרה בחודש פברואר 2023. אז, בדואי בן 22 נעצר בחשד לאונס בת ה-30 בגדרה לעיני ילדיה. על פי החשד, פרץ החשוד, בן 22 לדירה, קשר את האישה בחדרה ואנס אותה. מאז התנהל אחריו מצוד והערב – אחרי מעט יותר מיממה – הוא נתפס בשטחי הרשות הפלסטינית. במקביל, 6 חשודים נוספים בני הפזורה הבדואית נעצרו בפרשה.

עדכון ראשון: 13.5.23, 11:42

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן