מגדלור ניוז


שרון לוי  |  19.10.24  |  22:43


מ"מ, צעיר מחריש בן 26, נעצר על ידי שוטרי תחנת עירון בחשד שתקף ב-7.10 שליח בעיר, תוך כדי אלימות, וגנב ממנו שעונים. הוא נעצר עוד באותו היום בשעות הערב.

המשטרה הציגה דו"ח סודי ראשוני של החקירה לבית המשפט, לשם הובא החשוד להארכת מעצר. לטענת המשטרה, מדובר במשלוח שעונים שהוזמנו מחוץ לעיר. באזור התקיפה לכאורה ישנן מצלמות אבטחה שתיעדו את האזור.

עם זאת, בחקירתו טען החשוד כי הכל שקר, וכי השליח המציא את הסיפור. עם זאת, בית המשפט התרשם שיש דברים בגו, והאריך תחילה את מעצרו של מ' ביממה.

בדיון השני חזרה המשטרה עם ממצאים ממצלמות האבטחה. "המצלמות נבדקו", אמר הטוען המשטרתי לשופטת. "אין מצלמות על מקום האירוע עצמו כפי שטען החשוד. יש מצלמות אחרות בהן רואים את החשוד נמלט מהמקום ונוסע עם טרקטורון על המדרכה".

בתום הדיון השני, השופטת ראניה סרוג'י, ציינה כי "שוכנעתי כי קיים יסוד סביר כי שחרור החשוד יכול לסכן את הציבור. יש עוד פעולות חקירה לסיים". בהתאם לכך מעצרו הוארך ביומיים נוספים. ביום שישי הובא החשוד להארכת מעצר שלישית, הפעם לפני הכיפורים בבית המשפט השלום בחיפה. השופטת ג'אדה בסול השתכנעה אף היא כי יש ממש בחשדות, אך צמצמה את בקשת המשטרה של 5 ימי מעצר והורתה על הארכת מעצר נוספת עד ל-11.10.

.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן