מגדלור ניוז

תושב חדרה, בן 34, נעצר בחשד לאיומים וגרימת נזק בהוסטל בעיר.
החשוד, ד”ד, נעצר על ידי שוטרי תחנת חדרה בחשד כי ב-18.5, בשעות הבוקר, הסיג גבול ונכנס לחדר של הקורבן בהוסטל ברחוב דוד שמעוני בעיר, גרם נזק ואיים על הקורבן.  לאחר פתיחת החקירה, בוצעו מספר פעולות חקירה שהובילו למעצרו של החשוד,שמוכר למשטרה מהסתבכויות קודמות.

בתום חקירתו הראשונית, הוא נכלא והובא ביום שישי (19 במאי) לבית משפט השלום בחיפה, שם ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרו ב-5 ימים. בפתח הדיון טען נציג המשטרה כי החשוד נכנס לחדרו של הקורבן, איים עליו וגרם נזק בחדרו.

עוד עלה מהדיון כי במסגרת החקירה המשטרתית, פרט לתלונתו של הקורבן, נגבו עדויות מעובדים בהוסטל. על פי נציג המשטרה, החשוד עצמו הודה בגרימת נזק, אך הכחיש את האיומים שיוחסו לו. כמו כן, הוא הסביר בחקירתו את הסיבה להתנהגותו.

סנגורו של החשוד, עו”ד רהב אופנהיימר מהסנגוריה הציבורית, התייחס בדבריו למצבו הרפואי של החשוד, טען כי החקירה הסתיימה, בין היתר נוכח הודאתו של החשוד במרבית העבירות,  ועתר לשחררו בחזרה להוסטל. לדברי הסנגור, ההוסטל אף הסכים לקבל אותו בחזרה.

בתום הדיון, השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב, שעיינה בחומרי החקירה, קבעה כי קיים חשד סביר תוך שהפנתה לגרסת החשוד עצמו, לדוחות השוטרים ולגרסת הקורבן.

השופטת ציינה גם כי העילה המרכזית בעניינו של החשוד היא עילת מסוכנות לשלום הציבור בכלל ולשלומו של הקורבן בפרט, המתגורר באותו הוסטל בו גר החשוד.

נוכח קביעות אלו, השופטת קיבלה חלקית את בקשת המשטרה, כשהאריכה את מעמצרו של החשוד ב-3 ימים.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן